tweety." Το Παλεύω Μέχρι Που Παλεύεται Και Όσο Μπορώ!!"

Thing Of you

Angel | Forward this Picture
zwani.com myspace graphic comments Myspace Hello Comments & Graphics

Beautiful | Forward this Picture

Unique Butterfly Angel

Butterfly | Forward this Picture

Angel sitting On the Moon

Angel | Forward this Picture ** Αν Και Ειναι Πολυ Δυσκολο Να Εισαι Αντιμετωπος Με Το Τεραστιο Τερας Ελπιζω Τουλαχιστον Να Καταφερω Να Πραγματοποιησω Τα Ονειρα Μου!! Απο Εκει Και Περα Δεν Με Ενοχλει Για Τιποτα. Οτι Και Να Συμβει Ειναι Ευπροσδεκτο Γιατι Αυτα Εχει Η Ζωη Που Μου Εμαθε Η Κοινωνια, Που Ετυχε Να Βρισκομαι Και Εγω Μεσα Σε Αυτην.**

Love Angel dear sister

Angel, Love | Forward this Picture

angel-desi-glitters-50

Angel | Forward this Picture

Thing Of you

Angel | Forward this Picture

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2009

ΧΡΩΜΑΤΑ

ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ ΓΥΡΩ ΜΑΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΣΤΕ....ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ...ΓΙΑ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΓΚΡΙΖΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙ Η ΖΩΗ...

***ΜΙΑ ΠΑΝΔΑΙΣΙΑ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ "ΦΙΛΟΥΣ"***




UPDATE

ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ή ΜΑΛΛΟΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΩ ΤΩΡΑ.. ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΚΑΠΩΣ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ… ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΚΡΙΝΩ Ή ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ… Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ … ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΩ…ΑΠΛΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΜΕ ΠΝΙΓΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΙΡΩΤΟΥΜΕ: ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΖΩΗΣ??

ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΩ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ) ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ,ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?? ΑΦΟΥ ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ?? ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ..? ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ… ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΤΥΧΑΙΟΣ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΠΛΗΡΩΣ Η ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΦΥΛΟΥ… ΓΙΑΤΙ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΚΑΤΑΠΙΕΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ… ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΥΓΕΙΕΙΣ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ.. ΤΟΤΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ… ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.. ΔΕΝ ΥΠΟΦΕΡΟΥΜΕ?? ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΖΩΗΣ?? ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ??

75 σχόλια:

MIKROS NAUTILUS είπε...

KORITSAKI KAI ESY EISAI ENA XRWMA STH ZWH MAS... GIA AUTO OSO GKRIZA KAI AN SOU FENETAI H ZWH SOU KAI OSO GKRIZA EINAI H PSYXOULA SOU.. MHN PAPSEIS POTE NA AGWNIZESAI!!!

SE FILW GLYKA KARDIA MOU

DANAH

roadartist είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΗ ΜΟΥ..ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!

ΠΟΛΥ ΥΠΕΡΟΧΗ ΙΔΕΑ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ :))

ΠΕΤΡΟΣ είπε...

Η ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΠΟΥ ΣΠΑΡΑΖΕΙ
ΤΟ ΟΥΡΛΙΑΧΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ...

ΒΓΑΛΤΟ ΜΕ ΧΡΩΜΑ ΑΓΓΕΛΕ ΜΟΥ...

Ανώνυμος είπε...

δυναμη ψυχης... είσαι ψυχούλα μου!!!


ΕΝΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΕΙ

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

τα χρωματα μπορουν να τα δουν μονο οσοι τα εχουν μεσα τους...οι αλλοι βλεπουν παντα μαυρο...

εσυ εχεις τοσο χρωμα!!!
τοσο ψυχη!!!

γι αυτο βλεπεις...
γι αυτο θα συνεχισεις να βλεπεις ολα τα χωρματα παντα...

σε φιλω με την αγαπη μου κοριτσακι μου!!!

kariatida62 είπε...

Είσαι ενα πουλάκι που μας κρατά μια συντροφιά αλλιώτικα όμορφη!
Βλέπω ότι βρίσκεις τρόπους να μας χρωματίζεις την δική μας ζωή και σ'ευχαριστούμε γι'αυτό γλυκιά tweety...

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Πολύ όμορφα στολίστηκες tweety.
Τα χρώματα πάντα βελτιώνουν τη διάθεσή μας.
Η ζωή είναι χρωματιστή και έτσι πρέπει να τη βλέπουμε.

Σου εύχομαι ολόψυχα να περάσεις
ΚΑΛΕΣ και ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ
με ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ
και ΔΥΝΑΜΗ!

Ανώνυμος είπε...

Μαράκι,

χρώμα φωτεινό η ζωή σου να είναι!!

Τα φιλιά μου και μια αγκαλιά

Εύα Παραδείσου είπε...

Μαράκι μου γλυκό φιλάκια πολλά καλές σου γιορτούλες, σ΄αγαπάμε πολύ πολύ με όλα τα χρώματα που έχει η ψυχή. :)

THANASIS MAKEDONAS είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ.
ΤΑ ΧΡΩΑΜΑΤΑ ΦΩΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΑΛΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ. ΕΛΠΙΖΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΕΙΝΗ ΣΑΝ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

ο δείμος του πολίτη είπε...

Χρώματα που στολίζουν τη ματιά μας, που χαρίζουν ομορφιά στη ζωή μας. Με χρώματα παλεύεις να την ομορφύνεις, με χρώματα στολίζεις τον αγώνα σου.

Meropi είπε...

Να είσαι καλά κοριτσάκι μου και να βλέπεις πάντα και παντού χρώματα.

elis.pandora. είπε...

Πολύ όμορφο χαρούμενο καί αισιόδοξο σχίζει γιά λίγο τα πέπλα τού δικού μου γκρίζου...Τρέλα καί θέληση καί αισιόδοξία μεσα μας αχ αυτό το μέσα μας...
Καλές γιορτές να έχουμε όλοι μας!!!
Εύχομαι από καρδιάς γιά ένα καλύτερο 2010!!!

mar9659 είπε...

Σ'ευχαριστούμε απο καρδιάς γλυκό μου Μαράκι,για την πανδεσία χρωμάτων συνυφασμένη με την γλυκειά μελωδία της μουσικής...Σκέτη μαγεία!!! Ετσι γιομάτο χρώματα να είναι η ζωή σου κανένα γκρίζο να μην σκιάζει την παλέτα της ψυχής σου...!!!!φιλάκια γλυκά γλυκά !!!

Ανώνυμος είπε...

Σε φιλώ μικρή μου.

πάντα μου υπενθυμίζεις τα πιο σημαντικά,

αυτά που κρύβονται στο χαμόγελο σου και στην δυναμη σου ψυχη μου... να το ξερεις παντα αυτο.. πως παντα υπαρχουν ανθρωποι που σε αγαπανε και σε περιμενουν μια σου λεξη να τους πεις..

αγαπη μου καλυνηχτα

μια μαμα

Λεμέσια είπε...

Πολύ γλυκό τραγούδι, Μαράκι...

Σαν ουράνιο τόξο...

Φιλιά

ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

Good! Good for U!!!

Διάττων είπε...

Πολύ καλή η ανάρτησή σου! Κάτι σα δώρο! Είδες τι δύναμη λοιπόν έχεις; Φοβερή δύναμη ψυχής! Κι όπως στο είχα ξαναγράψει, εσύ μας ξεπερνάς όλους σε δύναμη. Συνέχισε λοιπόν έτσι, Μαράκι! Η νίκη είναι κοντά...

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=zvDPLjnDDIQ

ΣΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ... ΜΕ ΔΑΚΡΥΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.. ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΣΕ ΞΕΡΩ.. ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΜΩΣ ΘΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΩ ΑΓΓΕΛΕ ΜΟΥ..

ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΕΝΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ

ΜΙΚΑ είπε...

ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΑΚΙ ΠΟΥ ΑΝΘΙΖΕΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΟΣΧΟΒΟΛΟΝΤΑΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΗ.. ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ.. ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΚΑΝΕΝΑ..
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΥ.. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΝΕΑ ΣΟΥ..

ΣΕ ΦΙΛΩ

Ανώνυμος είπε...

ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΖΗΣΕ ΟΣΟ ΜΠΡΕΙΣ..ΒΑΛΕ ΟΣΟ ΧΡΩΜΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΟΥΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΨΥΧΟΥΛΑ ΜΟΥ..

ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ..

ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ ΑΥΤΟ

ΣΤΡΑΤΟΣ

Dreameraki είπε...

Τι υπέροχο blog είναι αυτό!!!!!!!!!!!!!!Τι όμορφα χρώματα!Μπράβο!Συγχαρητήρια!
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΦΙΛΙΑ!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ.

Artanis είπε...

Πολύ όμορφο το βίντεο...
Χρόνια σου πολλά, καλές Γιορτές να έχεις...

Ανώνυμος είπε...

Καλές γιορτές Μαράκι μου σε σένα και την οικογένειά σου! Σου εύχομαι πολλές ευχάριστες ανατροπές στον τομέα της υγεία σου. Στους άλλους τομείς...είσαι αστέρι!

Φιλιά πολλά!!!

antouaneta

Ανώνυμος είπε...

ΞΕΡΩ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΠΩΣ ΑΥΤΗ Η ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΣΕ ΕΧΕΙ ΔΙΑΛΥΣΕΙ... ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΛΥΜΕΝΗ... ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ... ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΨΥΧΟΥΛΑ ΣΟΥ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΜΕΝΑ..ΒΑΛΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΣΟ ΧΡΩΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΟΥ ΜΕΝΕΙ.. ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΠΛΕΟΝ ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ..

ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΚΑΛΙΑΖΩ..

Aristodimos είπε...

Ετσι γεμάτα χρώμα και χαρα ναναι γεμάτα τα Χριστούγεννά σου.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Νασαι καλά,

Αρης

Ανώνυμος είπε...

σε διαβαζω απο την αρχη της δημιουργιας αυτου του μπλογκ γλυκο μου κοριτσι... με δακρυα στα ματια και αυτη την φορα σε αντικρυζω.. τολμησα να σου γραψω τωρα... γιατι δεν αντεξα... στην κατηγορια... που σου κανουν καποιοι μικροψυχοι... δεν εχω κατι αλλο να πω γιαβρι μου..

Φτερα αγγελων ας οδηγουν τον δρομο σου...μικρο σπουργιτι..

Ανώνυμος είπε...

makari na eixa to miso 8aros poy exeis esy ..

Ανώνυμος είπε...

μακαρι κοπελα μου να περνας καλα.... σε οτι και να κανεις..

Ανώνυμος είπε...

καρδουλα μου μακάρι όλοι να εχουν εστω και λιγο απο το δικό σου θάρρος και τη δική σου διαύγεια...

μεινε παντα χαρουμενη και δυνατη μικρη μου.. αν το καταφερεις αυτο θα μπορεσεις να μεινεις κοντα μας για πολλα χρονια ακομη..

σε φιλω

ΦΕΡΝΑΝΤΟ είπε...

Δεν εχω να πω τιποτα. Εσυ τα ειπες ολα σε ολους, συγχαρητηρια κοπελα μου... συνεχισε..

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑΝ ΗΛΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΕΛΕΙ ΠΛΗΡΩΣ

ΕΝΑΝ ΗΛΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΑΜΨΕΙ ΠΛΗΡΩΣ

ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ..ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΜΑΣ ΑΝΑΤΕΛΕΙ ΠΛΗΡΩΣ...ΤΗ ΛΑΜΨΗ ΤΟΥ...ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ..

ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ

ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ..

Ανώνυμος είπε...

Μας χάρισες την ελπίδα, εκτός από τη δύναμη που αντλουμε από σένα. Να είσαι σίγουρη πως ολοι θα πολεμήσουμε...για σένα και όλους όσους, μαθαίνουμε πως έχουν ανάγκη. Γιατί όλοι έχουν δικαίωμα στη ΖΩΗ!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΣΤΕΦΑΝΟΣ είπε...

ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΩ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΓΝΩΣΤΟ ΤΟΥ ΣΕΦΕΡΗ ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ..

Η ΛΥΠΗΜΕΝΗ

ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΑ ΤΗΣ ΥΠΟΜΟΝΗΣ
ΚΑΘΙΣΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ
ΜΕ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΣΟΥ ΤΟ ΜΑΥΡΑΔΙ
ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΠΟΝΕΙΣ.

ΚΙ ΕΙΧΕΣ ΣΤΑ ΧΕΙΛΙΑ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΥΜΝΗ ΚΑΙ ΤΡΕΜΕΙ
ΣΑΝ Η ΨΥΧΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΕΜΗ
ΚΑΙ ΔΕΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΛΥΓΜΟΙ.

ΚΙ ΕΙΧΕΣ ΣΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ ΤΟ ΣΚΟΠΟ
ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ ΔΑΚΡΥ
ΚΙ ΗΣΟΥΝ ΚΟΡΜΙ
ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΗ
ΓΥΡΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΡΠΟ.

ΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ Ο ΣΠΑΡΑΓΜΟΣ
ΔΕ ΒΟΓΚΗΞΕ ΚΑΙ ΕΓΙΝΗ
ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΙΝΕΙ
ΕΝΑΣΤΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ.


ΝΑ ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!

ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΜΟΥ... ΜΕΙΝΕ ΠΑΝΤΑ ΔΥΝΑΤΗ..

Ανώνυμος είπε...

Δύναμη δεν 8α σου ευχηθώ γιατί την έχεις και με το παραπάνω.. ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΖΕΙΣ ΥΠΟΨΗ ΣΟΥ ΑΥΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΨΥΧΟΥΣ.. ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΑ..

ΚΑΥΝΗΧΤΑ ΓΛΥΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ

ΜΙΚΑ είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ!..

Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι που η δύναμή σου είναι ανεξάντλητη και πιο πολύ χαίρομαι που η δυνατή σου φωνή, δείχνει την δύναμη της ψυχής σου!!

καλη τυχη και καλη συνεχεια γλυκιε μου αγγελε..

γιαννης

ΕΛΙΖΑΜΠΕΘ είπε...

Κοπελίτσα μου δινεις κουράγιο σε όσος πονουν και υποφέρουν αυτο να έχεις στο μυαλλο σου και να μην επιτρεψεις να σε αποδυναμώση τίποτα! Καποτε μπορει να παθαινουμε κάποια πραγματα σε αυτη τη ζωη για κάποιο λόγο! Ίσως ο ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ σε διαλεξε για να κάνεις την διαφορα και να δώσεις δύναμη σε αυτους που υποφερουν αλλα και να επισυμάνεις τα λαθη αυτων που έχουν πια αναισθητοποιηθει και δεν μπορουν να νιώσουν τον ανθρώπινο πόνο! συνέχισε κοριτσακι μου!

Είσαι κουκλα!!!

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ, ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΡΕΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΙΣ

Ανώνυμος είπε...

ποιος νομιζεις πως σε λυπαται εσενα??? οτι και να παθεις κανενας δεν θα σε λυπηθει!!! ολοι αυτοι που σου γραφουν ειναι καραγκιοζηδες....ετσι οτι παθεις καλα να παθεις!!!

Κυριακή είπε...

Μαράκι καλησπέρα.
Εύχομαι μια νέα χρονιά χωρίς εμπόδια και με την καλύτερη δυνατή ποιότητα ζωής.
Ανώνυμε, ευχαριστώ για το καραγκιόζης, από σένα είναι φιλοφρόνηση. Πόσο άρρωστος πρέπει να είναι κανείς για να γράψει αυτά τα λόγια; Εσύ είσαι για λύπηση και όχι οι ασθενείς με δύσκολες αρρώστιες.
Σόρυ για το ξέσπασμά μου Μαράκι. Είναι άπαιχτοι αυτοί οι τύποι που δεν έχουν κάτι καλύτερο να κάνουν Χριστουγεννιάτικα, μάλον αυτούς πρέπει να λυπόμαστε για την τόση μοναξιά τους.
Μια καινούργια φίλη
Με αγάπη
Κυριακή

ΠΕΤΡΟΣ είπε...

ΡΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΣΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΡΙΧΝΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΙΡΝΕΙ?? ΚΑΙ ΤΑ ΡΙΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ?? ΡΕ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ.... ΔΕΝ ΠΑΣ ΑΛΛΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ... ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ.. ΑΝΑΘΕΜΑ ΣΕ!!!

ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ, ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΠΛΑΣΜΑΤΑΚΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ.. ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ.. ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ..

ΣΕ ΦΙΛΩ

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Εύχομαι η χρονιά που έρχεται να σε βγάλει από την περιπέτειά σου νικήτρια και μόνο νικήτρια.

ΥΓΕΙΑ, ΥΓΕΙΑ, ΥΓΕΙΑ, ΥΓΕΙΑ!!!

Και ποτέ μα ποτέ μην ακούς τους άλλους, σειρήνες υπάρχουν πολλές. Η δική σου ψυχή τί λαχταρά έχει σημασία!

Καλά Χριστούγεννα και Καλή Πρωτοχρονιά κοριτσάρα!

Λεμέσια είπε...

Χρόνια Πολλά, Μαράκι...
Να περάσεις όμορφα και ξέγνοιαστα τις γιορτές...

Ερευνώντας και μαθαίνω είπε...

Μαράκι
σου εύχομαι (αν και είμαι σίγουρος ότι την έχεις ήδη)
καλή δύναμη στον αγώνα που κάνεις και στο τέλος να είσαι
(και θα είσαι )νικήτρια/
Καλές γιορτές και χρόνια πολλά-πολλά-πολλά και ευτχυσμένα

Διάττων είπε...

Καλά Χριστούγεννα Μαράκι κι ότι άλλο επιθυμείς να γίνει πραγματικότητα. Και θα γίνει γιατί το θέλεις αλλά και το μπορείς...

evelina είπε...

Χρόνια πολλά με αγάπη, δύναμη,και καθε μέρα ένα ακόμα κομμάτι ήλιου

foteinisou είπε...

Εύχομαι στη ζωή σου να υπάρχει πάντα το ροζ της ροδαυγής, το άσπρο της μαργαρίτας, το γαλαζοπράσινο της απέραντης θάλασσας, το πράσινο του λιβαδιού, το μωβ της ανεμώνης, το κίτρινο του ήλιου, το πορτοκαλί του μανταρινιού..!!
Θα υπάρχει και το μαύρο, αλλά αυτό είναι μαγικό χρώμα.. τα περιέχει όλα!!!
Εύχομαι να μπορείς να "διαλύεις" το μαύρο και να ανακαλύπτεις κάθε μέρα όλα τα υπόλοιπα!!!

Ανώνυμος είπε...

οχι δεν εχεις δικαιωμα ζωης. γιατι να εχεις? και οι αλλοι που σου γραφουν πως εχεις δικαιωμα ουτε και αυτοι εχουν. ποιοι ειστε αλλωστε για να εχετε δικαιωμα ζωης??

ΠΕΤΡΟΣ είπε...

ΛΟΙΠΟΝ ΡΕ ΕΣΥ ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΣΩΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.. ΕΙΣΑΙ ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ.. ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ, ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ Η ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΧΙΩΝΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΗ.. ΑΝΑΘΕΜΑ ΣΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!

ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ.. ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ.. ΑΛΛΑ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΑ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΑ ΤΙΣ ΟΡΕΞΕΙΣ ΤΟΥ.. ΘΑ ΤΟΥ ΤΑ ΡΙΧΝΩ..

ΦΙΛΑΚΙΑ ΓΛΥΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά Μαράκι. Καλή Πρωτοχρονιά σου εύχομαι! Για να δούμε φέτος ποιος θα κερδίσει το φλουρί.

Προς ανώνυμο 2.20 π.μ. Μου σπάραξες την καρδιά! Σε λυπάμαι πάρα πολύ! Εκτός απο τον σκατοχαρακτήρα που διαμόρφωσες όλο αυτά τα χρόνια (αλήθεια πως τα κατάφερες τόσο καλά; Πες μας το μυστικό σου;) να είσαι και γκέι απο πάνω; Πάει πολύ! Ειλικρινά πως αντέχεις.

Υ.Γ. Μαράκι εσύ έχεις τον έλεγχο του μπλογκ. Αν κάποιοι παρετρέπονται μην διστάσεις να διαγράψεις τα σχόλια τους.

antouaneta

Maria Nefeli D είπε...

ΑΞΙΟΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ,

ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ. Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ... ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ.. ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΜΟΖΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΛΕΩ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΚΟΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ ΝΑ ΠΕΣΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟ.. ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΠΕΣΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ.. ΕΤΣΙ ΑΚΟΥ ΛΟΙΠΟΝ..

ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ.. ΔΙΚΑΙΟ ΕΧΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ.. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ 5 - 6 ΧΡΟΝΩΝ ΕΜΑΘΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΣ... ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΑΘΕΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΣΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΣΑΙ.. ΛΟΙΠΟΝ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ. ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΘΥΜΗ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΕΙΣΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΤΗΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΣΟΥ (ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΠΡΟΚΕΙΤΕ).. ΕΤΣΙ ΑΝ ΘΕΛΗΣΗΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΚΟΗΘΕΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ.. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΜΠΕΔΕΥΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΟΥΛ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟ.. ΔΕΣ ΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ ΕΔΩ: mariademetriou@ymail.com.. ΚΑΙ ΑΝ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΕΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟ "ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΟ" ΣΟΥ ΜΥΑΛΟ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΣΥΣΤΗΣΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΗ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ..

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΣΒΗΣΩ. ΘΑ ΤΑ ΑΦΗΣΩ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΩΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΜΥΑΛΑ!!

ΥΓ: ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ.. ΕΓΩ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΛΕΥΩ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ.... ΕΙΔΑΛΩΣ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΦΤΑΣΩ ΣΤΟ ΠΑΤΟ..

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΙ ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΝ ΟΧΙ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΤΙΜΕΣ... ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟΥ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!!

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ ΠΑΛΕΨΕ ΤΟ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΝΕΤΑΙ... ΑΞΙΖΕΙΣ ΜΙΑ ΝΙΚΗ, ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΘΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΥΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟΣ...

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΣΤΟΝ "ΑΝΩΝΥΜΟ".. ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΕΞΥΠΝΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΟ ΑΤΟΜΟ..

ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ..

ΕΝΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΕΙ!!

Ανώνυμος είπε...

Ααα, και κάτι ακόμα που ξέχασα να σου επισυμάνω, το όνειρο σου δεν θα πραγματποιηθεί ποτέ για την disney land γιατί δεν θα υπάρχεις. Και ότι σου λένε οι καλοί σου αναγνώστες μην τους ακούς, όλο λένε, λένε, λένε μπούρδες. Σου λένε πως θα πραγματοποιηθεί το όνειρο σου,και πως θα γινεις καλά για να σε παρηγορείσου και όχι επειδή είναι αλήθεια.

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΛΕ ΡΕ ΑΝΩΝΥΜΟ ΤΣΟΥΤΣΕΚΙ?
ΕΙΣΑΙ ΜΕΝΤΑΛΙΣΤ???
ΑΝΤΕ ΣΤΟΝ ΓΙΟΥΡΙ ΓΚΕΛΛΕΡ ΤΟΤΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ 2010 ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.

Ανώνυμος είπε...

Η σκέψη ολονών μας, μαζί σου...
μην ακους κοριτσακι μου τον ανωνυμο που προσπαθει να μας σπασει τα νευρα... εσυ συνεχισε και θα εκπληρωσεις τα ονειρα σου καρδια μου... το αξιζεις...

σε αγαπω

κωστας

ΜΙΚΑ είπε...

ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΠΑΓΕΣ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΖΟΥΓΚΛΑ.. Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΠΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ ΔΕΝ ΥΠΟΦΕΡΕΤΑΙ ΠΙΑ.. ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΜΗΝ ΠΑΡΑΙΤΕΙΣΕΙ.. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΒΛΕΠΩ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΗΛΗΚΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΟΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΒΟΗΘΕΙΑ...

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ..

ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ

ΜΑΡΙΟΣ είπε...

ΔΙΝΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!!
ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ, ΜΑΡΙΑ!!

ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ.. ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ..

ΡΕ ΣΚΑΤΟΑΝΩΝΥΜΕ ΔΕΝ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙΣ ΗΣΥΧΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΨΥΧΟΥΛΑ ΗΡΕΜΗ...

ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΑΝ ΠΑΡΑΦΕΡΘΗΚΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΑΤΗΘΩ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ..

ΜΑΡΙΟΣ

NIKI είπε...

Maraki mou, poli agapito mou koritsaki...pou pote den exw dei, mpenw sto blog kathe mera gia na mathw nea alla den milw...giati diskolevome na pw otidipote. Diskolevomai genika , na diavasw, na katalavw, na noisw, na apodexthw, na fantastw... gia ton aplo logo oti exw ki egw paidi.
vlepw omws, oti ton telefteo kairo ligises AGGELE mou. Kai parolo pou.....ithela na pw "stin thesi sou ki egw tha ligiza" ki oute kan mou vgike giati den THELW kan na fantastw ton eafto mou stin thesi sou... AGGELE mou, sikw omws... pare anasoula kai xanasikw... den exeis epilogi. An den sikwtheis twra tha DEN 8A MPORESEIS POTE A
3ANASHKW8EIS.... SYNEXISE LAMPRO MOU ASTERAKI.. SYNEXISE.. MHN LYGIZEIS TWRA GIATI 8A LYGISUMAI OLOI MAZI SOU..

SE FILW

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ... ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΔΕΙΛΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΩ... ΒΑΡΙΑΝΑΣΑΙΝΩ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ..

ΣΤΑΥΡΟΣ

Ανώνυμος είπε...

μπουρδες ειστε ολοι εσεις που ασχολειστε δηθεν με αυτην εδω στο ισολογιο οπως και αυτη, αφου λετε μπουρδες μονο, και μονο βλακειες γιατι ειστε ανασφαλεις..

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε,

πίστεψέ με είμαι πολλή κουρασμένη γιατί όλη μέρα δούλευα και το μόνο που θέλω αυτή τη στιγμή είναι να πέσω για ύπνο.
Κακώς ίσως αλλά αποφάσισα λίγο πριν κοιμηθώ, να σου αφιερώσω 5 λεπτά απ τη ζωή και τον ύπνο μου με την ελπίδα ότι θα σταματήσεις αυτό που ανήθικα κάνεις αυτή τη στιγμή.

Το μέλλον αγαπητέ ανώνυμε δεν μπορεί να το προβλέψει κανείς. Μπορεί αύριο να μην υπάρχει η Μαρία, μπορεί να μην υπάρχω ούτε εγώ το σίγουρο είναι ότι εσύ είσαι ήδη ανύπαρκτος.
Δεν ξέρω πώς σε έχουν μεγαλώσει και τί σου έχουν διδάξει οι γονείς σου για τη συμπεριφορά απέναντι σε ανθρώπους που υποφέρουν.
Θα ήθελα όμως να ξέρεις πως όταν ένας άνθρωπος προσπαθεί να εκφραστεί για τον οποιονδήποτε λόγο και κυρίως όταν αυτός παλεύει με μια τέτοια ασθένεια, το να του δίνουμε άλλη μία να πάει παρακάτω ή να ρίχνουμε λάσπη μιλώντας για επισκεψιμότητες blogs και πούλιτζερ, είναι το πιο εύκολο.

Το δύσκολο είναι να κατανοήσεις αυτον τον άνθρωπο ακόμη κι αν δεν συμφωνείς ή δεν τον πιστεύεις.
Είναι ξέρεις δικαίωμά σου να πιστεύεις ή να μην πιστεύεις αυτά που διαβάζεις.
Αλλά είναι υποχρέωσή σου όποια κι αν είναι η γνώμη σου, να σέβεσαι με τον ίδιο τρόπο που η Μαρία σεβάστηκε εσένα και άφησε αναρτημένα τα απαράδεκτα και κακεντρεχή σχόλιά σου τα οποία από μόνος σου άφησες σε ένα μπλογκ το οποίο κανείς δεν σε ανάγκασε να διαβάσεις.
Ελπίζω το 2010 η ψυχή σου να υπάρχει ακόμη!
Καλές γιορτές!

Ανώνυμος είπε...

κάτι περίεργο συμβαίνει με τα post του ανώνυμου. Δείτε το post 28 Δεκεμβρίου 2009 1:21 π.μ., είναι όλο με τονισμένες λέξεις, ενώ το αντίστοιχο 29 Δεκεμβρίου 2009 5:19 μ.μ. δεν υπάρχουν τόνοι. Ένας άνθρωπος που γράφει στο internet, γράφει πάντα με τον ίδιο τρόπο. Π.χ. γράφει μόνιμα με κεφαλαία, ή βάζει τόνους ή δεν βάζει. Αλλά το κάνει πάντα με τον ίδιο τρόπο. Απλά μία σκέψη έκανα...
Πρώτη φορά σου γράφω Μαράκι, σε διαβάζω συνέχεια keep going...
Μήπως να μην ξανασχοληθεί κανείς μαζί του??? σαν να μην υπάρχει (και ας γράφει ότι θέλει, θα βαρεθεί αν το αγνοήσουμε...)
ΓΞ.

Ανώνυμος είπε...

Κοριτσάκι μου, είσαι στην σκέψη όλων, σε διαβάζουμε κάθε μέρα, είμαστε η δύναμη σου, αλλά κυρίως εσύ είσαι η δική μας. Μην δίνεις σημασία σε χαζομάρες που σε στεναχωρούν, εστίασε στον εαυτό σου, και στην αγάπη όλων μας, σε νιώθουν περισσότερο απο όσο νομίζεις.

Πολλά πολλά φιλάκια.

Ανώνυμος είπε...

SYNEXISE MIKRH MOU... EISAI ENA
8AUMA GIA EMAS!!!

Άιναφετς είπε...

Μικρή μας φίλη, τους τελευταίους μήνες, διαβάζω τα σχόλια...και αυτά που καλά έκανες και έσβησες, δεν έγραφα γιατί δεν έβρισκα τα λόγια να μιλήσω για τον πόνο, όχι μόνο τον δικό σου αλλά όλων μας. Βλέπεις "εμείς" οι φαινομενικά υγιείς, δεν αντιλαμβανόμαστε το θαύμα της ζωής. Θα σου πω κάτι όχι για να σε παρηγορήσω αλλά γιατί έτσι είναι και αυτό γιατί την ευκαιρία μου την έδωσε "αυτός" ο δυστυχισμένος. Σ' αυτή τη φάση της ζωής σου, το σώμα σου είναι άρρωστο, αλλά η καρδούλα σου είναι υγιέστατη... Έτσι πάνω απ' όλα αυτό που έχει σημασία είναι η ψυχική υγεία και είναι φυσικό να κουράστηκες...αλλά άσε την ζωή να ζωγραφίσει τον πίνακα!

Άιναφετς είπε...

Αν μου επιτρέψεις μια συμβουλή, σβήσε τα αρνητικά σχόλια, δεν χρειάζεσαι να ρουφάς, ούτε να ασχολείσαι με την αρνητική ενέργεια κάποιων...evil...

Ανώνυμος είπε...

Nα παλεψεις....Κι αν χασεις, να σηκωθεις....Και να συνεχισεις...

να σφιξεις τα δοντια...Κι αν δεν αντεχεις, να αντεξεις....

σου το λέει ένας πατέρας που έχασε το παιδί του περίπου στην ηληκία σου μικρή μου απο μία σπάνια (όχι καρκίνο) και ανίατη ασθένια...

ΕΣΥ ΘΑ ΒΓΕΙΣ ΝΗΚΗΤΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ
ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΓΕΝΝΑΙΑ ΓΙΑΒΡΙ ΜΟΥ..
ΣΕ ΑΓΑΠΩ!!!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα μικρή μου με πάντα ΧΡΩΜΑΤΑ στην καρδούλα σου να γεμίζουν!!

Ανώνυμος είπε...

Άνοιξη ήρθε καρδιά μου με χρώματα πολλά!!

Ανώνυμος είπε...

Ότι και να πείς εγώ είμαι μαζί σου μικρή μου φίλη.. τώρα που ήρθε και η άνοιξη δες τα χρώματα μωρό μου γύρω σου και βγές έξω όσο μπορείς!!

Ανώνυμος είπε...

χαμογέλα φάτσα :-)