tweety." Το Παλεύω Μέχρι Που Παλεύεται Και Όσο Μπορώ!!"

Thing Of you

Angel | Forward this Picture
zwani.com myspace graphic comments Myspace Hello Comments & Graphics

Beautiful | Forward this Picture

Unique Butterfly Angel

Butterfly | Forward this Picture

Angel sitting On the Moon

Angel | Forward this Picture ** Αν Και Ειναι Πολυ Δυσκολο Να Εισαι Αντιμετωπος Με Το Τεραστιο Τερας Ελπιζω Τουλαχιστον Να Καταφερω Να Πραγματοποιησω Τα Ονειρα Μου!! Απο Εκει Και Περα Δεν Με Ενοχλει Για Τιποτα. Οτι Και Να Συμβει Ειναι Ευπροσδεκτο Γιατι Αυτα Εχει Η Ζωη Που Μου Εμαθε Η Κοινωνια, Που Ετυχε Να Βρισκομαι Και Εγω Μεσα Σε Αυτην.**

Love Angel dear sister

Angel, Love | Forward this Picture

angel-desi-glitters-50

Angel | Forward this Picture

Thing Of you

Angel | Forward this Picture

Τρίτη, 25 Μαΐου 2010

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ...

...αποφασισα πως αυτο το ιστολογιο πρεπει να αλλαξει καπως. δεν θα επιτρεπεται να μπαινει οποιοσδηποτε και να λεει οτι βλακεια θελει.. εκτος απο αυτο τον λογο το κανω και για αλλους λογους... επειδη δεν μπορω να μην επιτρεπω τα ανωνυμα σχολια λογω του οτι υπαρχουν αρκετοι απο εσας που ενδιαφερεσται και γραφετε ανωνυμα, ουτε και μπορω να κανω καθε φορα ελεγχο σχολιων γιατι δεν ειμαι παντα εδω ουτε και θα μεινω παντα εδω.. επισης στο τελος αυτο το ιστολογιο δεν θελω να γινει χαμος ουτε και να καταληξει σαν το μπλογκ της αμαλιας (που ουτε και αυτο το ιστολογιο δεν το σεβονται) .. που φανταζομαι θα γινει ακομα χειροτερο, αμα τωρα βρισκομαι εδω και γραφουν οτι βλακεια θελουν, φανταστειτε να μην ειμαι εδω τι θα κανουν!!! επισης οπως λεει και ο φιλος μου ο γιωργος (ο γλαρος ιωναθαν) αρκετα εκτεθηκαμε μεχρι στιγμης...ισως στο νεο ιστολογιο να μπορεσω να μιλησω πιο ελευθερα για την ασθενεια και να μαθεται περισσοτερα για εμενα!!!

ετσι θα επισκεπτονται αυτο το ιστολογιο μονο οι χρηστες που θα επιλεγω εγω, αρα εσεις που θα διαβασετε αυτη την αναρτηση και οσοι επιθυμείτε να μαθαίνεται νεα για εμενα στειλτε μου στο mail μου το mail σας και γραψτε μου πως επιθυμείτε να παρακολουθειται το ιστολογιο μου και τοτε θα σας στειλω προσκληση...θα αφησω αυτη την αναρτηση εδω σε αυτο το ιστολογιο ετσι να μπορεσετε να το δειτε... βεβαια μην περιμενετε μολις μου στειλετε email να σας στειλω αμεσως την προσκληση.. θα χρειαστω λιγο χρονο για να δω πως λειτουργει ολο αυτο το θεμα.. εγω ομως θα μαζεψω ολα τα email σας και οταν τακτοποιηθω θα σας στειλω προσκληση!!!

μεχρι τοτε θα τα λεμε απο αυτη την αναρτηση στα σχολια και απο το email μου!!

καλη συνεχεια σε ολους σας!!

upadate: τα σχολια τα εχω απενεργοποιησει απο ολες τις αναρτησεις ετσι οσοι θα διαβαζουν την αναρτηση και θελουν να συνεχισουν να με παρακολουθουν, στειλτε μου μαιλ και ζητηστε μου προσκληση. το μαιλ μου βρισκετε στο προφιλ μου αλλα και στο πλαι το ιστολογιου μου!! σε μερικους που ειναι ηδη αναγνωστες μου εστειλα προσκληση, αλλα δεν εχω τα μαιλ ολων σας!!


την αγαπη μου σε ολους και θα τα ξαναπουμε στο νεο ιστολογιο που θα μπαινετε μεσα μετα απο προσκληση!!

*** καπου, καπου θα κανω και καμια αναρτηση εδω με θεματα που θα με ενδιαφερουν ***

28 σχόλια:

Ionathan είπε...

Σου έκλεψα την ιδέα, έτσι;;; Μόλις βρω χρόνο να μείνω σπίτι, θα τα πούμε για ιδέες πως να το προχωρήσεις. Είσαι σβέλτη στις αποφάσεις τελικά ;-)

Ανέφελη είπε...

Καλή μου Μαρία, κατ' αρχάς σου ζητώ συγγνώμη που είχα τόσο καιρό να σου γράψω δυο λόγια. Αν είναι εύκολο και βρεις την ευκαιρία θα ήθελα κι εγώ να συμπεριληφθώ στους αναγνώστες του ιστολογίου σου. Εύχομαι την πιο θετική και ανώδυνη κατάληξη στην περιπέτειά σου, στο μεταξύ δύναμη, κουράγιο, ει δυνατόν και χαμόγελο σε σένα και τους δικούς σου ανθρώπους. Έχεις από μένα μια μεγάλη, ζεστή αγκαλιά και λίγη από την σκέψη μου κάθε μέρα μαζί σου, αν και το ξέρω πως δεν είναι δα και καμιά σπουδαία παρηγοριά. Να προσέχεις τον εαυτό σου και μην παραιτείσαι ποτέ από τα όνειρά σου γιατί (και) αυτά μας κρατάνε ζωντανούς...

anefeli_blog στο yahoo τελεία gr

Artanis είπε...

Σου έχω στείλει μέηλ...
Καλημέρα από Νέα Ζηλανδία...

matriga είπε...

Μαράκι, σωστά το αποφάσισες. Να προσέχεις τον εαυτό σου!

Φιλιά πολλά!!

Sweet truth! είπε...

Καλή μου είναι απόλυτα σωστή η απόφασή σου. Πάει λίγος καιρός που περνώ από δω αλλά θα θελα πολύ να μείνω.
Να σαι καλά και καλή επιτυχία σε ό,τι στόχο κι αν βάζεις στη ζωή σου.

το mail μου: daianalein@mail.gr
φιλιά

Drmakspy είπε...

Ξεκίνησα να σε διαβάζω πολύ πρόσφατα. Δεν είχα να πώ κάτι ως τώρα γιατί δεν ήθελα ακριβώς να πώ κάτι ανόητο ή τετριμμένο... Σε νοιάζομαι... Με τον τρόπο μου... Σαν ευαίσθητος άνθρωπος... Σαν λειτουργός στο πλαίσιο της υγείας... Σαν θαυμαστής κάθε συνανθρώπου που ξέρει να μάχεται... Σήμερα εσύ, αυριο μπορεί εγώ... Ουδείς άφθαρτος... Θα ήθελα να με κρατήσεις... Σπύρος drmakspy@hotmail.com

Sταυρούλα είπε...

Δήλωσα παρούσα από την πρώτη στιγμή, από δική μου ανάγκη, στο είπα.Δεν απόχωρίζεσαι εύκολα ανθρώπους που σε μαθαίνουν να ΒΑΔΙΖΕΙΣ, ιδιαίτερα όταν είσαι στην ηλικία μου. Μένει να με ...κρατήσεις.
Ζεστή αγκαλιά!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

κοριτσακι μου εννοειται πως θα με στειλεις κι εμενα προσκλησουλα ε...;

ψυχουλες σαν εσενα εγω δεν θελω να χανω!!!

σε φιλω πολυ με την αγαπη μου ματακια ομορφα!!!

Υ.Γ και πολυ καλα κανεις...την βλακεια του καθενος δεν μπορουμε να την κουβαλαμε στην πλατη μας...
οταν εχουμε τοσο δικο μας βαρος...

θα περιμενω λοιπον ομορφουλα!!!

Ionathan είπε...

Τι λένε για την "ήρα" και το "στάρι" Μαράκι;;;

tweety (Μαρία) είπε...

θέλω να σας πω, πως μαζεύω τα μαιλ σας και απο εδώ στα σχόλια και απο το μαιλ μου όσοι μου έχουν στείλει έτσι όταν θα μπορώ να κάτσω πιο πολύ στον υπολογιστή θα αρχίσω να στέλνω προσκλήσεις.

θα περιμένω όπως είπα στην ανάρτηση μου για 1 μήνα περίπου για να το δούνε και άλλοι έτσι θα έχω και αρκετό χρόνο μπροστά μου να δω τι θα κάνω με τις προσκλήσεις!!

φιλιά σε όλους


ps: Γιώργο μπορώ να πω ότι μου έκλεψες την ιδέα :). να είσαι καλά και θα τα πούμε!!

Λεμέσια είπε...

Καλές μετακομίσεις, Μαράκι...

(Πάρε και το δικό μου ημέιλ)

A λ ς είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Vita είπε...

Αν με εγκρίνεις, θα χαρώ να είμαι φίλη σου :-)

tweety (Μαρία) είπε...

Vita μου και φυσικά σε εγκρίνω, μόλις σου έστειλα πρόσκληση και εάν τυχόν δεν την πάρεις ή αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα γράψε μου μαιλ να σου ξαναστείλω γιατί κάποιες φορές δεν έρχεται απο την πρώτη.

φιλιά και σε ευχαριστώ

ΝΙΚΟΛΕΤΑ είπε...

MARAKI GEIA SOU KAI APO EMENA EIXA NA ERTHO POLU KAIRO STO BLOK SOU KAI VREIKA MEGALES ALLAGES..SOU EIXA GRAPSEI PRIN POLLOUS MINES OAN DEN EISOUN SE THESI NA ME APANTISEIS ALLA MATHENA NEA SOU APO TON ADERFO SOU.XARIKA POU TO PALEVEISS KAI EISAI KALA ,SE DIAVAZA KAI STON GLARO (POU PETAKSE MAKRIA)SOU STELNO POLLA POLLA FILIA KAI TO MAIL MOU GIA NA ME SIMPERILAVEIS STIS PAREA SOU..nikoletalucky@gmail.com

Κωνσταντίνος είπε...

Μαρία μου γειά σου,
μόλις σήμερασε είδα σε κάποιο ιστιολόγιο για σένα.

Δέν με ξέρεις και ούτε σε ξέρω προσωπικά. Σε γνωρίζω όμως σαν άνθρωπο με τα δικά του προβλήματα.

Να έχεις πάντα υπ' όψιν σου ότι σ' αυτό τον κόσμο δεν έιμαστε μόνοι μας. Έχουμεν μαζί μας τον Κύριο και την Πανάγαθη μητέρα Του την Παναγία μας, που φέρεις και τιμάς το όναμα Της.

Απο σήμερα Θα σε θυμάμαι και στις προσευχές μου.

Εάν θέλεις μπορείς να με καλέσεις στο ιστολόγιο σου.

Το ότι πολύς κόσμος ενδιαφέρθηκε για σένα, δείχνει ότι είσαι ευλογημένη απο τον Κύριο.

Καλό βράδυ και η Παναγιά μαζί σου !

tweety (Μαρία) είπε...

Αγαπητέ μου φίλε Κωνσταντινε για να σου στείλω πρόσκληση γράψε μου το μεηλ σου εδώ ή στείλε μου μεηλ στο δικό μου που είναι αυτό: mariademetriou@ymail.com

σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σου λόγια

Καληνύχτα

Μαράκι

Christina89 είπε...

Μαρία μου γεια σου. Θα ήθελα πολύ να γίνουμε φίλες και να μου στείλεις πρόσκληση για το νέο σου site. Συνέχισε να είσαι δυνατή.. christinaandreou89@hotmail.com

tweety (Μαρία) είπε...

Χριστίνα μου μόλις σου έστειλα την πρόσκληση και αν τυχόν αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα γράψε μου μεηλ να τα πούμε πιο καλά εδώ: mariademetriou@ymail.com

σε ευχαριστώ και να σαι καλά γλυκιά μου

μαράκι

miranda x είπε...

Μαρία, αν και δεν σε γνωρίζω προσωπικά ήθελα να σου γράψω γιατί με έχει συγκινήσει ο αγώνας που δίνεις καθημερινά. Είμαι σίγουρη ότι σε αυτή τη μάχη με λίγη πίστη και υπομονή θα βγεις νικητής γιατί όταν θέλουμε πραγματικά κάτι πολύ τότε το κερδίζουμε και εσύ επειδή αγαπάς τη ζωή θα την κερδίσεις. είναι και αυτό μια δύσκολη δοκιμασία που όμως αν τη χειριστείς σωστά θα βγεις νικήτρια θα το δεις...πολέμα για τα ονειρά σου και μην αφήνεσαι όλοι μας θα προσευχόμαστε για σένα...Συνεχισε το αγώνα!!!
Μιράντα

Marina είπε...

Καλησπέρα Μαρία μου.Είδα μια σελίδα που κάνανε για σένα στο facebook και συγκινήθηκα με την περίπτωση σου.Αμέσως πήγα να μπω στο ιστολόγιό σου να μάθω νέα σου.Θα χαρώ πολύ να γίνω φίλη σου και να μαθαίνω νέα σου.Εύχομαι να σου πάνε όλα καλά με την περιπετειά σου και να το ξεπεράσεις γρήγορα κοπέλα μου.Θα προσεύχομαι καθημερινά για σένα!!Άμα θέλεις και χωράω κι εγώ,βάλε κι εμένα στη παρέα σου..
ninantaizi@windowslive.com

Levina είπε...

Εύχομαι να είσαι γερή και δυνατή, αν θέλεις μια ακόμα φίλη να σε ακολουθήσει θα είναι τιμή μου να πάρω την πρόσκλησή σου.
Levina.

Levina είπε...

Σε ευχαριστώ θερμά που μου έκανες την τιμή να με κατατάξεις ανάμεσα στους φίλους σου.
Δεν μπόρεσα να βρω στο άλλο blog που θα έγραφα ένα μήνυμα και έτσι το γράφω εδώ.
Φυσικά και θα διαβάσω κοιτώντας σε στα μάτια όλα όσα έχουν γραφεί για σένα, θα το κάνω γιατί Μαράκι μου δεν είσαι μόνη, σε πολλά σπίτια υπάρχει μια άλλη Μαρία, που προχώρησε στον δικό σου δρόμο ή προπορεύτηκε απο σένα.
Μέσα απο την καρδιά μου θα σου ευχηθώ να είσαι εσύ ο νικητής σε αυτό το ταξίδι και περιμένω όπως όλοι οι φίλοι σου να μάθω ευχάριστα νέα για εσένα.
Περιμένω και εύχομαι αυτό το γλυκό προσωπάκι να γυρίσει γελώντας πίσω στην πατρίδα και στους ανθρώπους που το αγαπάνε τόσο πολύ.
Η σκέψη μου θα είναι μαζί σου, ένας ακόμα φύλακας άγγελος στο πλάι σου.
Levina.

Sissy Apostolou είπε...

ΜΑρια μου καλησπερα!
Προσφατα ξεκινησα να διαβαζω για σενα και φυσικα δεν μπορεσε να με κρατησει αδιαφορη η δυναμη σου! ευχομαι ολοψυχα να εισαι γερη και δυνατη ! Ολα να ειναι ομορφα και φωτεινα και χαρουμενα στην ζωουλα σου! Τα ονειρα σου να γινονται το ενα μετα το αλλο πραγματικοτητα! Αν θελεις μπορεις να με προσκαλεσεις στο καινουριο σου μπλογκ , να μαθαινω τα νεα σου!
φιλια πολλα!

tweety (Μαρία) είπε...

ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ SISSY ΜΠΗΚΑ ΝΑ ΒΡΩ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΕΜΑΙΛ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ.. ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΗΚΑ.. ΑΝ ΘΕΣ ΓΡΑΨΕ ΜΟΥ ΕΜΑΙΛ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ

MY EMAIL: mariademetriou@ymail.com

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

Μαράκι1985

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

ΜΑΡΑΚΙ.......ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ....!

georgia panolaskou είπε...

"ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΙ ΑΝΕΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΡΤΑΕΤΟ ΚΑΙ ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΕΜΟ, ακόμα και όταν ουρανός δεν υπάρχει"
Τα λόγια αυτά, αισθάνομαι ότι τα κάνεις πράξη και μέσω του blog , μας δίνεις ένα γερό μάθημα. εύχομαι να συμπεριληφθώ στο καινούργιο σου blog για πολλά, πολλά χρόνια....

tweety (Μαρία) είπε...

AGAPHTH MOU FILH GRAPSE MOU EMAIL EDW: mariademetriou@ymail.com

STEILE MOU EMAIL GIA NA PARW TO EMAIL SOU KAI NA SOU STEILW PROSKLHSH AMESWS