tweety." Το Παλεύω Μέχρι Που Παλεύεται Και Όσο Μπορώ!!"

Thing Of you

Angel | Forward this Picture
zwani.com myspace graphic comments Myspace Hello Comments & Graphics

Beautiful | Forward this Picture

Unique Butterfly Angel

Butterfly | Forward this Picture

Angel sitting On the Moon

Angel | Forward this Picture ** Αν Και Ειναι Πολυ Δυσκολο Να Εισαι Αντιμετωπος Με Το Τεραστιο Τερας Ελπιζω Τουλαχιστον Να Καταφερω Να Πραγματοποιησω Τα Ονειρα Μου!! Απο Εκει Και Περα Δεν Με Ενοχλει Για Τιποτα. Οτι Και Να Συμβει Ειναι Ευπροσδεκτο Γιατι Αυτα Εχει Η Ζωη Που Μου Εμαθε Η Κοινωνια, Που Ετυχε Να Βρισκομαι Και Εγω Μεσα Σε Αυτην.**

Love Angel dear sister

Angel, Love | Forward this Picture

angel-desi-glitters-50

Angel | Forward this Picture

Thing Of you

Angel | Forward this Picture

Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Η Νεφέλη, η κοπέλα έμπνευση - Be Alive

Η Νεφέλη, η κοπέλα έμπνευση - Be Alive 

Σταλιά-Σταλιά





Go Fund Me :  http://www.gofundme.com/bfmr54
(πλέον θα υπάρχει για ενημέρωση και για να παραμείνουν εκεί οι λογαριασμοί και το PayPal Account για όσους μπορούν να κάνουν donate)





Η Μαρία Νεφέλη - Μαζί στο ΡΙΚ



Η Μαρία Νεφέλη - Μαζί στο ΡΙΚ (1)

Η Μαρία Νεφέλη - Μαζί στο ΡΙΚ (2)

Ένας παλιάτσος είμαι εγώ

καλή σας μέρα
Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ
ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα
γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω...
εσείς ξέρετε να ακούτε την αλήθεια μου;;; ξέρετε ρε εσείς εκεί στην πολιτεία;;


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Απο ένα πατέρα :

"Στα μάτια σου βλέπει κανείς το γαλάζιο τ' ουρανού γιατί είναι τόσο βαθιά και καθαρά ανεξαρτήτως χρώματος αλλά εσύ έχεις το βαθύ μπλε της ίριδας με τις ακτίνες της Ανατολής και το αιγαίο του Ελύτη.....την καθαρότητα της θαλάσσιας αύρας...να σαι καλά μικρή μου με τη μεγάλη καθάρια ψυχή!!! Άγγελε όποιος θα σε έχει θα έχει τον άγγελο αγκαλιά δικό του και δεν θα έχει να ζηλέψει άλλη Αγγελική ομορφιά!!"