tweety." Το Παλεύω Μέχρι Που Παλεύεται Και Όσο Μπορώ!!"

Thing Of you

Angel | Forward this Picture
zwani.com myspace graphic comments Myspace Hello Comments & Graphics

Beautiful | Forward this Picture

Unique Butterfly Angel

Butterfly | Forward this Picture

Angel sitting On the Moon

Angel | Forward this Picture ** Αν Και Ειναι Πολυ Δυσκολο Να Εισαι Αντιμετωπος Με Το Τεραστιο Τερας Ελπιζω Τουλαχιστον Να Καταφερω Να Πραγματοποιησω Τα Ονειρα Μου!! Απο Εκει Και Περα Δεν Με Ενοχλει Για Τιποτα. Οτι Και Να Συμβει Ειναι Ευπροσδεκτο Γιατι Αυτα Εχει Η Ζωη Που Μου Εμαθε Η Κοινωνια, Που Ετυχε Να Βρισκομαι Και Εγω Μεσα Σε Αυτην.**

Love Angel dear sister

Angel, Love | Forward this Picture

angel-desi-glitters-50

Angel | Forward this Picture

Thing Of you

Angel | Forward this Picture

Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

ΕΥΧΟΜΑΙ..

...Καλό καλοκαίρι σε όλους σας!!

ανεβάστε την ένταση και απολαύστε το!!






2 σχόλια:

Roadartist είπε...

Kalo sou kalokairi kai apo edw!!!

Ανώνυμος είπε...

Καραμένε ανώνυμε, δεν ξέρω ποια μάνα σε γέννησε εσένα και τι αμαρτίες πληρώνουμε, αλλά αν είσαι αυτός που νομίζω, και λέω αν, γιατί στο ίντερνετ ποτέ δε μπορούμε να είμαστε σίγουρες, τότε σου εύχομαι από τα βάθη της ψυχής μου μια μέρα να περάσεις και εσύ αυτό το μαρτύριο που περνάει το Μαράκι μας, μήπως και καταλάβεις την αξία της ζωής, μήπως και αποκτήσεις και εσύ καρδιά, αλλά σου εύχομαι να έχεις αίσιο τέλος για να ζήσεις μετά με τις ενοχές των αμαρτιών σου, αθεόφοβε, αυτό που κάνεις είναι έγκλημα και απορώ γιατί δεν έχει επέμβει ακόμα η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος.

Μαράκι μου, εσύ μη δίνεις σημασία σε αυτά, μη στενοχωριέσαι καθόλου, έχεις πολλά χρόνια μπροστά σου, καρδούλα μου, όλα θα πάνε καλά στο τέλος θα το δεις, ξεκουράσου εσύ τώρα και έχει ο Θεός για όλους. Προσεύχομαι για σένα, καρδούλα μου.