tweety." Το Παλεύω Μέχρι Που Παλεύεται Και Όσο Μπορώ!!"

Thing Of you

Angel | Forward this Picture
zwani.com myspace graphic comments Myspace Hello Comments & Graphics

Beautiful | Forward this Picture

Unique Butterfly Angel

Butterfly | Forward this Picture

Angel sitting On the Moon

Angel | Forward this Picture ** Αν Και Ειναι Πολυ Δυσκολο Να Εισαι Αντιμετωπος Με Το Τεραστιο Τερας Ελπιζω Τουλαχιστον Να Καταφερω Να Πραγματοποιησω Τα Ονειρα Μου!! Απο Εκει Και Περα Δεν Με Ενοχλει Για Τιποτα. Οτι Και Να Συμβει Ειναι Ευπροσδεκτο Γιατι Αυτα Εχει Η Ζωη Που Μου Εμαθε Η Κοινωνια, Που Ετυχε Να Βρισκομαι Και Εγω Μεσα Σε Αυτην.**

Love Angel dear sister

Angel, Love | Forward this Picture

angel-desi-glitters-50

Angel | Forward this Picture

Thing Of you

Angel | Forward this Picture

Τετάρτη 15 Απριλίου 2009

ΑΚΟΜΗ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ....

ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΟΛΟΥΣ ΜΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΑΣ. (ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΣΑΣ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ.......) ΝΑ ΣΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΡΚΙΝΟΣ Η ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΜΟΥ. ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΛΕΝΕ. ΌΜΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΕΣ, ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΧΗΜΙΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ. ΌΣΟ ΓΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΓΕΝΙΚΩΣ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΒΟΤΑΝΩΝ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΩ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.

ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΤΕ ΗΔΗ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΣΤΕΙΛΑΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ. ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΧΑΡΤΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ 2001 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2006 ΤΡΕΧΑΜΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΣΕ ΔΗΘΕΝ ΕΞΙΔΕΙΚΕΥΜΕΝΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ, ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ, ΧΗΜΙΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΛΛΑ....... ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ GIVE UP ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΦΙΛΙ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ GIVE UP ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΝΟΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΥΠΟΦΟΡΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ, ΟΜΩΣ Η ΔΥΝΑΤΗ ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΘΕΟ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ.

ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΡΕΥΝΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΓΕΝΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΟΥ.

**ΠΡΟΣΤΟΠΑΡΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΧΗΜΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ.**

ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΥΘΥΝΟΦΟΒΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ΄. ΌΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΝΟΣΗΛΕΨΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΧΗΜΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΜΕΙΝΕ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΝΑ ΠΡΑΞΗ Η ΟΠΟΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ. ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΧΑΛΙΑ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΞΑΝΑΕΙΠΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΕΣ.

ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΟ BLOG ΜΟΥ ΑΓΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΣΤΟ BLOG ΑΠΟ ΚΑΛΗ ΘΕΛΗΣΗ ΦΥΣΙΚΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ BLOG. ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΑΣΘΕΝΕΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΜΟΥ. ΕΓΩ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΠΟΝΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ. ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

80 σχόλια:

Unknown είπε...

Κουραγιο κοριτσακι... και μη το βαλεις κατω ποτε..

Laplace είπε...

καλημερα!Κουραγιο κ υπομονη Μαρακι!
Θα νικησεις :)

alterego είπε...

Kαλημερα Μαρια Παλεψε!!!!!!!!!!!

kakos lykos είπε...

Είσαι ακόμα εδώ και θα είσαι!
Έχεις θέληση και θα νικήσεις την αρρώστια, όποιο κι αν είναι το όνομά της!

Καλή σου μέρα :)

delfinoula είπε...

Κάνε κουράγιο Μαράκι...

Καλημέρα.

maximus είπε...

"Nα γίνω γιατρός του εαυτού μου" είπατε! Να την κρατήσετε αυτή την σκεψη σαν φυλαχτό. Δεν έχω ιατρικές γνώσεις, δεν ξέρω τι να σας γράψω... μόνο εύχομαι με όλη μου την καρδιά να βρεθεί λύση.

Ανώνυμος είπε...

Μαρία μου,

φαίνεσαι μεγάλη αγωνίστρια.
Μπράβο σου!
Εκπέμπεις από μόνη σου φως και ελπίδα...
Το κράτος έχει χρέος να συνδράμει άμεσα σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά δυστυχώς οι γραφειοκράτες δύσκολα αλλάζουν ρυθμό και νοοτροπία.

Εύχομαι καλό πάσχα σε σένα και την οικογένεια σου...

Eva F. είπε...

Eίσαι και θα είσαι μαζί μας μικρή μου...
Και στο προηγούμενο σχόλιό μου σου έγραψα ότι είμαι σίγουρη ότι θα νικήσεις.... ό,τι και να έχεις...
Κάποια ημέρα όλα τούτα θα τα θυμάσαι σαν ένα κακό όνειρο που πέρασε.
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ καλή μου....

Εφη είπε...

εισαι δυνατη και θα παλεψεις. ειμαι σιγουρη. και θα νικησεις. ΜΠΟΡΕΙΣ.
Καλη Ανασταση μικρη μου.

Ανώνυμος είπε...

Μαράκι,
εύχομαι η Ανάσταση του Κυριου μας να γίνει και προσωπική σου Ανάσταση.
Εχεις δίκιο που θες να κρατησεις το μπλοκ για τους φιλους σου και ναι θα ειμαστε εδω δίπλα σου. Να τα λέμε και να χαμογελάμε.
Φιλιά πολλά.

Διάττων είπε...

Και το μπλοκ σου θα κρατήσεις και συ θα κρατηθείς! Τώρα πια γίναμε μια τεράστια παρέα κι όλοι έχουμε ανάγκη ο ένας τον άλλο!

THANASIS MAKEDONAS είπε...

απο οτι βλεπω εχεις μεγαλη πιστη στο θεο και καλα κανεις.αν πιστεψεις ακομα λιγο στον εαυτος σου θα τα καταφερεις.δυο πιστευω και μετην βοηθεια των γιατρων σου ευχωμαι να ξεπερασεις τα παντα καλη ανασταση

Εύα Παραδείσου είπε...

Μαράκι έχεις την αγάπη και τη σκέψη όλων μας... Καλό Πάσχα.

Side21 είπε...

Εύχομαι ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ...
Κι η ΑΝΑΣΤΑΣΗ να σου φέρει δύναμη και θέληση
να παλέψεις κι είμαι σίγουρος πως όλα θα πάνε καλά ...

Meropi είπε...

Μαρία μου γλυκιά,
το μόνο που μπορούμε να κάνουμε εμείς είναι να είμαστε εδώ να σε ακούμε και να σου κρατάμε νοερά, έστω, το χέρι. Χάρηκα που λες ότι από ψυχολογικής απόψεως είσαι καλά. Κι έτσι να συνεχίσεις.
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ σου εύχομαι καλή μου.

Aristodimos είπε...

Και θα εισαι συνέχεια εδω μαζί μας κι εμεις κοντά σου στον αγώνα που δίνεις.

Καλή δυναμη στον Γολγοθά σου και καλή Ανάσταση να εχεις.

Αρης

ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

Αν ήξερες πόση δύναμη μάς εκπέμπεις!...
Καλή Ανάσταση!...

Λινα είπε...

Αδύναμη στέκω μπροστά σου, τόσο στα λόγια όσο και στις πράξεις..
Θέλει δύναμη να αντέχεις να περνάς όλα αυτά..και εσύ την έχεις..
Καλό κουράγιο!!


*Την καλησπέρα μου και ένα ζεστό χαμόγελο σου αφήνω :-)

Not me είπε...

Μείνε αυτή που είσαι,το να παλέψεις είναι το πιό σημαντικό,μην χάσεις την πίστη σου,ψηλά το κεφάλι...Μακάρι μια μέρα να είσαι καλά....Περιμένω να το ακούσω αυτό...
Πολλά φιλιά και την αγάπη μου μικρή άγνωστη...

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

πάλεψε! όλα θα πάνε καλά η έστω καλύτερα για αρχή... είμαστε πλάι σου... να συνεχίσεις να είσαι τόσο δυνατή!

Μαργαρίτα Πάσχου είπε...

Συνέχισε να παλεύεις Μαράκι! Σε σκεπτόμαστε και προσευχόμαστε να γίνεις καλά!
Καλή Ανάσταση!

Unknown είπε...

Για συνέχισε τον αγώνα! Έχεις πολλά πράγματα να προσφέρεις να κάνεις και να δημιουργήσεις άρα πρέπει να συντρίψεις ότι σε κοντράρει τώρα. Δεν είμαι "θρήσκος" για να μιλήσω για ευχές και προσευχές αλλά, η Ανάσταση που λίγο απέχει από την...επ-ανάσταση είναι ο θρίαμβος του κάθε ανθρώπου πάνω στο σκοτάδι.

Δως του να καταλάβει. Έχεις πολλά να κάνεις!

BUTTERFLY είπε...

Υπαρχουν καποιοι ανθρωποι που ερχονται στον κοσμο με σκοπο να διδαξουν τους υπολοιπους...
Τοση δυναμη που δειχνεις και που με ολα αυτα δεν τα παρατας δεν ειναι τυχαιο!
Να εισαι καλα και να συνεχισεις να αγωνιζεσαι!
Καλα κανεις και σπουδαζεις και κυνηγας τα ονειρα σου! Οσο εισαι ζωντανη, μην παψεις να ονειρευεσαι!!!
Καλη Ανασταση σου ευχομαι και το Αγιο Φως να σε προστατυει παντα!

barel είπε...

Μαρία είμαι πολύ τυχερός. Τυχερός γιατί βρήκες καταρχήν το δικό μου skitsoblog με αποτέλεσμα να βρώ και εγώ το δικό σου. Και έτσι να προσπαθώ να σε γνωρίσω σιγά σιγά μέσα απο τον αγώνα που δίνεις. Μέσω της δημοσιοποίησης της μάχης σου δίνεις κουράγιο και ελπίδα σε όλους εμάς τους υπόλοιπους. Δύναμη για ζωή και να εκτιμήσουμε αυτό που έχουμε.
Εσύ με την ενέργεια που έχεις και την πίστη στο θαύμα μέσα σου είμαι σίγουρος οτι θα μιλάμε διαδικτυακά για πολλά πολλά πολλά χρόνια ακόμη. Τη μάχη αυτή την δίνεις μόνη σου και μόνο εσύ αντιλαμβάνεσε τι αντιμετωπίζεις. Προσπάθησε μόνο να βγάλει το θαύμα απο μέσα σου και νίκησε αυτή την ασθένεια, πείζμωσε και μη την αφήνεις σε χλωρό κλαρί. Καλή δύναμη.

Lilith είπε...

Give up?
Μαρία μου, σε όλους είναι εύκολο να πουν give up, αλλά δεν το ζουν αυτοί όλο αυτό.
Εσύ το ζεις! Και ξέρω ότι ΕΣΥ δε θα τα βάλεις ΠΟΤΕ ΚΑΤΩ!
Κράτα γερά και εμείς θα είμαστε εδώ έστω και με αυτόν τον τρόπο...
Χαίρομαι πολύ πάντως που σε γνώρισα και σε ευχαριστώ πολύ για τη δύναμη ψυχής που εκπέμπεις!
Φιλιά πολλά!

Κούκος είπε...

Κουράγιο σου εύχομαι και δύναμη να μη το βάλεις κάτω.
Καλή Ανάσταση!!!

✿ margarita είπε...

Και θα συνεχίσεις να είσαι μαζί μας Μαρία..:)

..μη το βάλεις ποτέ κάτω
για όλους η ζωή είναι ενας αγώνας,για άλους ευκολος για άλλους πιο δύσκολος..κι εσυ είσαι πολύ καλή αγωνίστρια!

Kαλή Ανάσταση κοριτσάκι

Ανώνυμος είπε...

Κουράγιο και υπομονή.Συνέχισε να παλεύεις και θα τα καταφέρεις. Όλοι εμείς θα είμαστε δίπλα σου και θα προσευχηθούμε αυτές τις Άγιες μέρες για να ξεπεράσεις και να νικήσεις αυτόν τον δύσκολο αγώνα. Να συνεχίζεις να ελπίζεις, να παλεύεις και να πιστεύεις και θα περάσουν όλα.
Και εννοείται πως είσαι ακόμα εδώ, και θα συνεχίσεις να είσαι για πολύ! Μην ακούω βλακείες!Θα τα ξαναπούμε σύντομα! Καλή Ανάσταση να έχεις.

phlou...flis είπε...

Καλημέρα γενναία συμπατριώτισσα, λεβέντισσα και ηρωίδα. Τούτα τα επίθετα δεν τα γράφω για …παρηγοριά, αλλά γιατί τα εννοώ. Δε θυμάμαι να έχω δει άλλον άνθρωπο –και δη νέο- να μιλάει για την αρρώστια του τόσο θαρραλέα όπως εσύ, να την κοινοποιεί χωρίς ιδιοτέλεια ή για να εισπράξει παρηγορητικούς λόγους. Θάλεγα, πως και μόνο γι αυτό σου αξίζουν συγχαρητήρια και μπράβο. Δίνεις βήμα και ώθηση και σε άλλους, τους οποίους η μοίρα κτυπά άσχημα, να «βγουν έξω», νε «ξεσκάσουν» να μιλήσουν.
Αφού ψυχολογικά νιώθεις καλά, τότε η αρρώστια καταπολεμείται. Εξάλλου εσείς οι ψυχολόγοι το γνωρίζετε καλύτερα. Πάλεψέ την γιατί διακρίνω μιαν αισιοδοξία, μιαν πίστη, έναν ηρωισμό μέσα σου. Δυνατή μου δείχνεις, κοιτάς στα μάτια τις δυσκολίες και ξέρεις να βρεις μονοπάτια να αντεπεξέλθεις. Δεν είναι λόγια παρηγορητικά αυτά που σου γράφω. Είναι λόγια εκ βάθους καρδίας. Θα μπορούσα να πω πως σε ζηλεύω για το κουράγιο σου και για την αισιοδοξία και τη θετική ενέργεια που αποπνέουν τα γραφόμενά σου.
Δε θα πω τα τετριμμένα, παρά θα αντλήσω από σένα δύναμη και κουράγιο και είμαι σίγουρος πως έχεις αρκετά να δώσεις. Συγκινησιακά φορτισμένος, φταίνε ίσως και τούτες οι άγιες μέρες που διερχόμαστε, θαλεγα πως είναι ευτύχημα που κι εσύ διαπιστώνεις πως παρόλο που ζούμε σε μια υλιστική κοινωνία –ιδιαίτερα στην κυπριακή- συναντάς γύρω σου ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. Και αυτό από μόνο του είναι ελπιδοφόρο. Συνέχισε λοιπόν, αγωνίσου, τελείωσε και τις σπουδές σου και να ξέρεις πόσο ΧΡΗΣΙΜΗ θα είσαι εσύ η ίδια για τους άλλους ανθρώπους. Σου εύχομαι καλή Λαμπρή να περάσεις και πολλές άλλες Λαμπρές ση ζωή σου. Θα τα ξαναπούμε και θα τα λέμε από δω και πέρα. Ερρωσο.

kkai-Lee είπε...

Έτυχε να δω το σχόλιο σου

Εύχομαι αύριο ή μεθαύριο να ξυπνήσεις το πρωί και οι πόνοι να έχουν φύγει για πάντα. Να φύγουν όπως ήρθαν και να συνεχίσεις τη ζωή σου με υγεία και ευτυχία.

Καλή Ανάσταση

Sophia Kollia είπε...

Μαρία,
καποιος αναγνώστης με έστειλε στο μπλογκ συο. Υπέγραψε σαν ανώνυμος, για αυτό δεν λέω όνομα.
Το θέμα είναι ότι εγώ προσωπικά είμαι πολύ μεγάλη χέστρα! Δεν νομίζω ότι μπορώ να πω κάτι που να βοηθήσει. Ό καθένας έχει τα βασανά του, που φυσικά δεν συγκρίνονται με τα δικά σου. Όπως λέμε, Θέ μου δώσε μου όσα μπορώ να αντέξω, και αυτά που διαβάζω, δεν νομίζω ότι θα μπορούσα..
Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι αυτό που προσπαθώ στο μπλόγκ. Να δίνω ένα μικρό χαμόγελο στους ανθρώπους, άσχετα με το πως είμαι εγω. Έτσι γίνομαι και γω καλύτερα.
Ελπίζω να σου δώσω και σένα ένα χαμόγελο, κυρίως στις ετικέτες, ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, και στις ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ.
Ειλικρινά σου έυχομαι καλό κουράγιο και περαστικά, γρήγορα.
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

jf είπε...

Μαζί με όλων έχεις και τις δικές μου εγκάρδιες ευχές...
Εύχομαι να διαγράφεις συνεχώς τη λέξη 'παραίτηση' απ' τη ζωή σου και να παλεύεις για το καλύτερο.
Καλή Ανάσταση!

Ανώνυμος είπε...

Εύχομαι να είσαι δυνατή και να επιμένεις σε όλα αυτά που ονειρεύεσαι και πιστεύεις... Καλή Ανάσταση ... εύχομαι το καλύτερο με τη δική σου σθεναρή επιμονή... συν Αθηνά και χείρα κίνει..

Ταχυδρόμος! είπε...

Μόλις σε βρήκα! Καλή Ανάσταση!!

Meropi είπε...

Καλημέρα. Έβαλα το αρνί ή μάλλον το κατσίκι στο φούρνο (όχι θα κάτσω να σκάσω) και περνώ από τους φίλους μου για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
Χίλιες ευχές λοιπόν από μένα Μαρία μου καλή

Unknown είπε...

Σου δινω την προσευχη μου αγνωστη φιλη κι ευχομαι η Δρομος,Η Αγαπη,Η Αληθεια και Η Ζωη να σε Συντροφευουν παντοτε..Κανενα φοβο μην φοβασαι..Εχεις νικησει,να,παρε και την ελπιδα μου που λεγεται Ιησους Χριστος..

soulful είπε...

Σου ευχομαι μέσα απο τα βάθη της ψυχής μου ο Αναστημένος Χριστός να σε βοηθήσει να ξεπεράσεις αυτή τη δοκιμασία...

Πίστη,κουράγιο και υπομονή...

Περαστικό είναι...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

jacki είπε...

Τι να πω.. Κουράγιο να σου χαρίζει ο Θεός..
Εύχομαι σύντομη ανάρρωση. Να είσαι καλά και να σε προσέχεις.

Marianna είπε...

Η πίστη στη ζωή είναι πάρα πολύ μεγάλο πράγμα. Μπορεί να πετύχει πράγματα που δεν εξηγούνται λογικά ή φαίνονται εντελώς απίθανα.

Και νομίζω ότι βοηθάει λίγο το να ξέρεις ότι κάποιοι άνθρωποι, αρκετοί, κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα τους, σε σκέφτονται και εύχονται πραγματικά να σου πάνε καλύτερα τα πράγματα. Ακόμη κι αν δε σε ξέρουμε καθόλου.

Σταλαγματιά είπε...

Εγώ δεν θα πω λόγια που ήδη ξέρεις,
Θα σου πω μόνο πως την δύναμη και την θέληση σου εύχομαι να την έχουμε όλοι και να αγαπάμε την ζωή όπως της αξίζει κι εσύ αξίζει να χαμογελάς διπλά !
Όλα θα περάσουν και θα χαμογελάς δυνατά να το θυμάσαι !

lydia lou είπε...

kalo kouragio sou eyxomai olopsyxa!!!!mn ta paratas...la vie est belle

Τασολάμπρου Χρυσούλα είπε...

Μαρία μου γειά σου, είμαι η Χρύσα και εργάζομαι στο χώρο της υγείας πολλά χρόνια. Θέλω να σου πω κάτι πολύ σημαντικό από την εμπειρία μου, που ίσως ξέρεις ως ψυχολόγος. Η ψυχολογία του ασθενούς είναι πρωταρχικός παράγοντας στη μετέπειτα πορεία του. Δεν θα ξεχάσω ποτέ ένα κοριτσάκι 24 ετώ που ήρθε στο ιατρείο και μας είπε χαμογελαστή : "είχατε δίκιο, έχω καρκίνο, αλλά εγώ δεν θα πεθάνω". Μετά από 14 χρόνια εξακολουθεί να έρχεται στο ιατρείο για το check up το ίδιο χαμογελαστή.
Ο Θεός να σου δίνει δύναμη καλή μου!!

Unknown είπε...

ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΜΑΡΙΑ.
ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΤΩ.

marianaonice είπε...

Εγώ θα κάνω μια ευχή μέσα από την ψυχή μου σε σχέση με τον τίτλο της ανάρτησής σου που λες ότι "είσαι ακόμη εδώ".
Σου εύχομαι να είσαι πάντα εδώ!!!!!
και κάτι μου λέει ότι θα είσαι!!!!!!!!!

Πίστεψέ το!!!!!!!!!!!!
Κι εγώ θα σου κρατώ το χέρι νοερά!!
έχουμε και το ίδιο χρώμα στο μπλογκ μας!!
Κι αν μοιάζουμε και στο χαρακτήρα τότε πρέπει να έχεις πολύ πείσμα μέσα σου και μεγάλη δύναμηηη!!!! εκμεταλλεύσου τη!!!!
Φιλιά Μαρία μου!!!!

ολα θα πανε καλα... είπε...

πέρασα τυχαία από το blog και μαθαίνω για τον σπουδαίο αγώνα που κάνεις.Εύχομαι ο Θεός και η τύχη να είναι μαζί σου.Κουράγιο για τους πόνους σου και εύχομαι ολόψυχα να γίνεις καλά.

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Μαράκι,

Περιμένουμε, ελπίζουμε και ευχόμαστε μαζί σου.

ΜΑΥΡΟΠΗΓΗ είπε...

Μαράκι σου ευχόμαστε ολόψυχα καλή δύναμη και ο Θεός να σε βοηθήσει να ξεπεράσεις το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις με τόση γενναιότητα ! Μην το βάζεις κάτω ! Η σκέψη μας και οι ευχές μας μαζί σου .

Spirit είπε...

Διαθέτεις ένα ισχυρό όπλο..την ΠΙΣΤΗ! Είναι το βασικό συστατικό όλων των πραγμάτων. Δεν έχει σημασία απο που αντλείς την πίστη. Σημασία έχει ότι την έχει ήδη αναπτύξει. Άλλοι χτίζουν τούβλο με τούβλο αυτή την ποιότητα και πάλι πεθαίνουν χωρίς να την αναπτύξουν. Ενώ εσύ το έχεις ήδη πετύχει σε ηλικία 23 ετών. Είναι μεγάλη υπόθεση!
Γιατί ο Θεός σου έδωσε αυτή τη δοκιμασία; Μήπως γιατί ήξερε ότι η Μαρία είναι τόσο δυνατή και μπορεί να μετακινεί ακόμα και βουνά με την πίστη της; Αν μπορέσεις και στρέψεις την πίστη σου και προς την υγεία... το θαύμα δεν θα απέχει πολύ απο την πραγματοποίησή του.

Ανώνυμος είπε...

Μαρία καλησπέρα. Πρώτη φορά σε επισκέπτομαι απόψε και τώρα μαθαίνω γα όλα αυτά που πέρασες και περνάς. Ανθρώπινα λοιπόν θα ευχηθώ, ο αγώνας σου να έχει αίσια έκβαση και η δύναμη σου να μεγαλώνει καθημερινά. Πάλεψε το λοιπόν κι εδώ θα είμαστε για να τα λέμε.. Καλό σου βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

Ψιτ κοριτσάκι! Καλημέρα!!!
Εχω μέρες να φανω από δω ...
Μη με παραξηγήσεις ...
Οι φίλοι καμμια φορά λένε είναι σαν τα αστέρια..
Ειναι εκει πάντα για μας ασχετα αν δεν τα βλέπουμε ...
Σε ειχα στη σκεψη μου
Υπαρχουν ομως φορες που κανεις δεν ξέρει πως να το πει αυτο στον άλλον...
Φιλάκια και να εχεις ενα ομορφο Σ/Κ

Uid είπε...

Μαράκι πέρασα να σου πω καλημέρα.

Πολλά φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα και σήμερα!
Ειμαστε εδω μαζί σου ..!
Φιλια

marilia είπε...

Χριστός Ανέστη και χρόνια σου πολλά! :)
Πάντα αισιόδοξη και χαμογελαστή! :)

σνουποφιλάκι

kwstask είπε...

Καλησπερα Μαρια.Η περιπτωση σου μου θυμιζει την Αμαλια(fakellaki.blogspot.com)Καλυβινου, μονο που εκεινη ειχε την ατυχια να πεσει σε αλμπανηδες και φακελλακηδες γιατρους οι οποιοι δεν διεγνωσαν εγκαιρως γιατι προκειτε με αποτελεσμα ενας καλοηθες νευρωμα να γινει κακοηθες νευροβλαστωμα.Στις 29 Μαιου συμπληρωνονται 3 χρονια που εφυγε απο κοντα μας...Στις 1 Ιουνιου-Ημερα της Αμαλιας-οπως την εχουμε ονομασει εμεις οι blogger,να μην την ξεχασουμε...γιατι το κρατος,παρα τα αμετρητα-ως συνηθως-θα,την ξεχασε.Εμεις οχι!!!Προτεινω να φτιαχτει ενα κειμενο στη μνημη της,να αναρτηθει στα μπλογκ οσων θελουν να συμμετασχουν και να προτρεψουμε οσους θελουν,να παμε την 1 Ιουνιου να δωσουν αιμα για τα παιδια που νοσηλευονται στις Ογκολογικες των Παιδων Αγ.Σοφια και Αγλαια Κυριακου για την Αθηνα και για την ογκολογικη του ΑΧΕΠΑ για οσους θα συμμετασχουν απο τη Βορεια Ελλαδα.Τι λετε? Οσοι συμφωνητε και θελετε να γινει πραξη η ιδεα,περαστε απο το μπλογκ μου: kinwniawramiden2.blogspot.com να τα πουμε. Μαρια συγνωμη που μακρυγορησα.Σου ευχομαι ο ανεστημενος Χριστος μας να σε κανει γρηγορα καλα και να εισαι δυνατη και γερη.Υστ:Αν θελεις αναψε ενα κερακι σε μια εκκλησια και προσευχησου.Ο Θεος ειναι μεγαλος. Θα προτινα επισης ενα ταξιδι μεχρι το Πανεπιστημιακο Νοσοκομειο Ιωαννινων.Εκει υπαρχουν οι καλυτεροι γιατροι.Και στην περιπτωση της Αμαλιας,εκει της βρηκε ενας γιατρος τον ογκο. Ηταν ο κ.Σαρμας.Ισως μπορεσει να σε βοηθησει.Με την Αμαλια δε μπορεσε γιατι ηταν πια αργα...ΥΣΤ:Θα τα λεμε συχνα.

Aristodimos είπε...

Ελειπα και γυρίζοντας βρηκα το σχολιό σου.
Σ ευχαριστω και δεν θα παψω να σου λεω πως εδω θα ειμαστε παρεούλα , οχι μονο για τωρα μα για πολυ καιρό ακόμα.

Καλή δύναμη

Αρης

Sike είπε...

Χριστός Ανέστη, Μαριγώ, και περαστικά!

Ανώνυμος είπε...

Μαρία μου σου εύχομαι να είναι ΠΕΡΑΣΤΙΚΟ.
Το ξαδερφάκι μου, ο Γιώργος, 14 ετών είχε καρκίνο διακλαδωμένο σε ΟΛΑ τα νεύρα γύρω από την κοιλιακή χώρα..Έκανε πάμπολλες χημειοθεραπείες και εγχειρήσεις κι ο καρκίνος δεν έλεγε να υποχωρήσει. Πριν ένα μήνα, πήγε για εξέταση και ο καρκίνος είχε ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ.
Κανείς δεν ήξερε πώς.
Το μόνο σίγουρο ήταν πως ο Γιώργος, δεν έκλαψε ούτε μισή φορά. 'Ηταν συνεχώς με το χαμόγελο στα χείλη.
'Ετσι σε θέλω κι εσένα. ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ και να μη φοβάσαι. Όπως είπες κι εσύ, είσαι γιατρός του εαυτού σου κι άμα ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ πως θα το διώξεις, θα το διώξεις.
Ξέρω, λέω μεγάλα λόγια. Αλλά πιστεύω στην ανθρώπινη θέληση. Και είμαι σίγουρη πως την έχεις.

Aristodimos είπε...

Ευωδιαστη και λουλουδιασμένη να ειναι η Πρωτομαγιά σου.

Αρης

Γιώργος Π. Μαρκατάτος είπε...

Μαρία κουράγιο σου εύχομαι και εγώ.
Ελπίζω να είσαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

καλημεραααααα!

kwstask είπε...

Καλημερα κι απο εμενα!Ευχομαι και ελπιζω να εχεις μια ομορφη μερα.

BUTTERFLY είπε...

Καλημερα Μαρακι! Ολα καλα ελπιζω!

Γιώργος Π. είπε...

Κράτα γερά...

Maria Nefeli D είπε...

GEIA SAS FILOI MOU. SIGNOMI POU ARGO NA KANO NEA ANARTISI ALLA LOGO EPEIDINOSIS TOU EGKEFALOU MOU, MOU APAGOREUETAI NA KANO XRISI TOU YPOLOGISTI I AKOMI KAI TV GIATI PATHAINO PERISSOTERES EPILIPTIKES KRISEIS.
SO PROVLEPETE NA ARGISO.AKOMI KAI TORA POU SAS ENIMERONO PARANOMIA KANO.
SAS EUXARISTO OLOUS SAS GIA TO ENDIAFERON SAS.

Laplace είπε...

krata gera maraki :)
ola kala tha pane

marianaonice είπε...

Εύχομαι σύντομα όλα όσα περνάς να είναι ένας κακός εφιάλτης που πέρασε!!!
Η σκέψη μου μαζί σου!

ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

MAZI ΣΟΥ, ΜΑΡΙΑ!!!
ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μαράκι μου
όλα θα πάνε καλά.
Εχεις τη θετική ενέργεια όλων μας και την αγαπη μας μαζί σου.

Yiannos Savva είπε...

Kouragio Maria.
Krata psila tin psixologia sou pou einai to pio simantiko kai ola tha pane kala.

Spirit είπε...

Καλημέρα Μαρία μου!

Ανώνυμος είπε...

Ολα θα πανε καλα! Κρατα γερα!
Καλημέρα !

Meropi είπε...

Μαρία μου γλυκιά,
ελπίζω να είσαι καλά. Εύχομαι να πας καλύτερα και σύντομα να ανεβάσεις ένα νέο ποστ. Έχεις τη θετική μου σκέψη

nikiplos είπε...

Μαρία καλησπέρα... Σου γράφω περισσότερο για να σου μεταδώσω πληροφορίες, παρά για να σου πω τι νιώθω...

Κατ' αρχήν να ξέρεις πως το κάθε άτομο είναι διαφορετικό... Δλδ, μια μοναδικότητα. Επομένως όποιο ιστορικό γνωρίζεις σχετικά με άλλα περιστατικά της νόσου σου, απλά αγνόησέ τα. Ξέχασέ τα...
Από την περιγραφή σου, νομίζω πως πρόκειται για κάποιο είδος αυτοάνοσου, το οποίο ενδεχομένως να εκφράζεται σε ποικίλλες μορφές. Γνωρίζουμε ως άνθρωποι πολύ λίγα για τα αυτοάνοσα νοσήματα, δλδ κυρίως για τη φύση τους και πως δημιουργούνται... Συνήθως οι Γιατροί επεμβαίνουν επιθετικά, ή με κορτιζονούχα φάρμακα, τα οποία απαλύνουν από κάποια συμπτώματα, όχι όμως όλα και συνήθως όχι από τα σημαντικά...

Άρχισε από το γεγονός ότι εφόσον γνωρίζουμε ελάχιστα για τη φύση της ασθένειας και την έκφρασή της (όπως άλλωστε και για τον καρκίνο), κανείς δεν μπορεί να προκαταβάλει μια εξέλιξη... Κάθε οργανισμός, λοιπόν είναι μια μοναδικότητα και εδώ έχεις να δώσεις τη δική σου μάχη... Κατ' αρχήν ξεκίνα από το βασικό! Όλα θα πάνε καλά! Να το πιστέψεις αυτό... Μην δίνεις σημασία στη στενοχώρια και λιποψυχία των πολύ στενών σου, εσύ πρέπει να φανείς δυνατή, και να το πιστέψεις πως όλα θα πάνε άριστα!!!

Στη συνέχεια καλό είναι να το ψάξεις λίγο... Αν το νόσημά σου σχετίζεται με αυτοάνοσα, τότε μην επιτρέψεις να γίνεις πειραματόζωο σε σκιντζίδες... Να προβαίνεις στις θεραπείες είτε στην ελλάδα είτε στο εξωτερικό, κατόπιν πειστικών επιχειρημάτων και βιβλιογραφικής τεκμηρίωσης...

Είδα ότι στις χώρες που έχεις πάει δεν αναφέρεις τη Γαλλία. Εν τούτοις θα σου έλεγα να το ξανασκεφτείς. Στο Παρίσι, υπάρχουν από τα καλύτερα αντικαρκινικά νοσοκομεία στον κόσμο. Και όταν λέμε καλύτερα εδώ θεωρούνται κάποια κλασσικά τα καλύτερα στον κόσμο και όχι με την έννοια την τοπικιστική που εμείς οι έλληνες συχνά μπερδεύουμε...
Είναι κρατικά, και τηρούν το βασικό σύστημα ασφάλισης κι έτσι, δεν θα σου φύγει μια περιουσία να έρθεις εδώ να εξεταστείς... Δεν χάνεις τίποτε κατά τη γνώμη μου...

Είναι πολύ γνωστό το Paul Brousse, καθώς και άλλα... Θα επανέλθω με μια καλύτερη λίστα... Στο νοσοκομείο που ανέφερα ήρθε ο Μητροπάνος και θεραπεύτηκε. Στην Ελλάδα τον είχαν ξεγραμμένο και του το είχαν δηλώσει... Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες όμως και ας μη φανεί ότι γενικεύω...
Αν αποφασίσεις να έρθεις εδώ για εξετάσεις έχω μια λίστα με κάποια άτομα που εθελοντικά μπορούν να βοηθήσουν, πχ Γαλλική γλώσσα κλπ.

Πρέπει να αντλήσεις δύναμη από τον εαυτό σου και απο το πείσμα σου να γίνεις καλά, κόντρα σε όλους και όλα... Πρέπει να δώσεις μάχη και πρέπει να σταθείς δυνατή, και να μην λιποψυχίσεις!!!

Εύχομαι να πάνε σύντομα όλα καλύτερα και να μας ενημερώνεις, είτε άμεσα είτε μετ΄αντιπροσώπου...

Δύναμη!!!

elenitheof είπε...

Αγαπητή μου φίλη, εσείς είστε οι πιο όμορφες ψυχές και οι πιο λαμπερές! Λάμπετε σαν φωτεινά αστέρια και μας δείχνετε το φωτεινό παράδειγμα της ψυχικής δύναμης και υπομονής. Έχω μια φίλη η οποία από καρκίνο και χημειοθεραπείες έχασε την όρασή της. Όμως έχει θέληση και σπουδάζει Παιδαγωγικά. Πόσο σας θαυμάζω! Η καλή ψυχική σου κατάσταση, η θέληση για ζωή και δημιουργία, η πίστη στο Θεό και η προσευχή θα σε βοηθήσουν να αντιμετωπίσεις τις δυσκολίες. Φιλιά και την αγάπη μου.

Ανώνυμος είπε...

KEEP FIGHTING KOUKLA MOU!!
SE SKEFTOMAI KA8IMERINA.

FERNANDO

Ανώνυμος είπε...

Μαρία,
μόλις τώρα σε γνώρισα καλύτερα, αν και ήσουν εδώ και καιρό στην μεγάλη παρέα της Λυδίας. Να ξέρεις ότι από σήμερα σε νοιώθω σα φίλη, την οποία θαυμάζω και νοιάζομαι και εύχομαι και εγώ με τη σειρά μου περαστικά, όλα να περάσουν γρήγορα. Από σήμερα, θα προσεύχομαι και για σένα, όπως για τα αγαπημένα μου πρόσωπα. Σου στέλνω όλη μου την αγάπη και εύχομαι γρήγορα να νοιώσεις καλύτερα και να συνεχίσεις έτσι με δύναμη να παλέύεις μέχρι να νικήσεις.
Κουράγιο, όλα θα περάσουν!

Όλγα

Ανώνυμος είπε...

AΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΔΕΛΦΗ & ΚΟΡΗ.ΣΚΕΨΟΥ ΟΤΙ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΤΥΠΗ ΑΝΑΠΤΗΞΗ ΚΥΤΑΡΩΝ ΕΝΑΝΤΕΙΑ ΣΤΟ ΓΥΡΑΣ & ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ.ΙΣΩΣ ΟΙ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΟΙΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΙΣΩΣ.ΠΡΟΣΕΥΧΗΣΟΥ ΔΕΙΞΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΑΝΤΥΜΕΤΩΠΙΣΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΜΕ ΖΩΗ & ΣΤΩΙΚΟΤΗΤΑ.ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.ΙΑΚΩΒΟΣ ΤΙΓΚΑΣ.6945893896 ΜΕΤΑ ΤΙΣ 3 ΜΜ.tigas@hol.grΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑΜΙΛΗΣΟΥΜΕ.ΙΑΚΩΒΟΣ.

typhoon είπε...

Ζήσε όσο είναι να ζήσεις.
Μέχρι την τελευταία γουλιά, όμως, και όπως εσύ νομίζεις καλύτερα.
Αλλά μην τους αφήσεις να σου κλέψουν τη ζωή, όση κι αν είναι, γιατί δεν είναι δικιά τους.
typhoon

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!!

ΣΤΑΥΡΟΣ είπε...

Πίστεψέ το και θα μείνεις μαζί μας για πολλά, πολλά χρόνια ακόμη γλυκιά όμορφη κοπέλα!!

Φιλάκια κοριτσάκι μου!!