tweety." Το Παλεύω Μέχρι Που Παλεύεται Και Όσο Μπορώ!!"

Thing Of you

Angel | Forward this Picture
zwani.com myspace graphic comments Myspace Hello Comments & Graphics

Beautiful | Forward this Picture

Unique Butterfly Angel

Butterfly | Forward this Picture

Angel sitting On the Moon

Angel | Forward this Picture ** Αν Και Ειναι Πολυ Δυσκολο Να Εισαι Αντιμετωπος Με Το Τεραστιο Τερας Ελπιζω Τουλαχιστον Να Καταφερω Να Πραγματοποιησω Τα Ονειρα Μου!! Απο Εκει Και Περα Δεν Με Ενοχλει Για Τιποτα. Οτι Και Να Συμβει Ειναι Ευπροσδεκτο Γιατι Αυτα Εχει Η Ζωη Που Μου Εμαθε Η Κοινωνια, Που Ετυχε Να Βρισκομαι Και Εγω Μεσα Σε Αυτην.**

Love Angel dear sister

Angel, Love | Forward this Picture

angel-desi-glitters-50

Angel | Forward this Picture

Thing Of you

Angel | Forward this Picture

Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2009

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

ΑΡΧΙΚΑ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΩ.


ΤΕΛΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΡΕΧΑΜΑΤΑ ΜΟΥ ΒΡΗΚΑ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΡΥΠΩΣΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΚΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΩ.


ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΠΑΝΗΛΘΑ, ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΕΠΑΝΗΛΘΑ ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΤΕ. ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΗΜΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΕΙΜΑΙ ΧΙΛΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΝΩΣΩ ΕΝΑ ΕΝΑ (ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ) ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΩ. ΕΔΩ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΉΔΗ ΤΟ ΞΑΝΑΕΚΑΝΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ. ΔΗΛΑΔΗ ΒΑΖΩ ΤΗΝ ΕΝΕΣΙΜΗ ΧΗΜΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΥΠΟΔΟΡΙΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ, ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΟΙ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΤΥΠΟΥ ΕΝΔΟΦΛΕΒΙΕΣ ΤΗΣ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΕΤΣΙ ΜΕΝΕΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ (ΤΥΠΟΥ ANTI-TNF ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΟΣΟΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ),ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΠΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΑΝ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ. ΠΡΟΣΤΟΠΑΡΩΝ ΚΑΜΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.


ΣΑΣ ΥΠΕΡΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΑΣ, ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ. ΣΑΣ ΞΑΝΑ ΛΕΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ.


Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΙΕΤΑΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΕΣΑ ΝΑ ΔΑΚΡΥΖΕΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ. ΑΥΤΟ ΜΕ ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑΚΑ 42 ΕΤΩΝ (ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ), ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΛΠΙΖΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ/ΝΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΜΟΥ/ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ. ΑΧ, "ΠΟΣΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΜΙΑ ΜΑΝΑ"?


ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ EMAIL ΚΑΙ ΜΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΗΡΩΑΣ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΗΡΩΑΣ. ΑΥΤΟΣ/ΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΡΩΑΣ/ΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ/ΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ. ΕΝΩ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΛΕΥΕΤΑΙ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΠΕΛΕΞΕ ΕΜΕΝΑ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΝΙΚΗΣΕΙ ΑΝΕΤΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΔΕΨΩ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΤΟΥ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΜΕ ΝΙΚΗΣΕΙ ΠΡΩΤΟ. ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΝΙΚΩ 1(ΜΑΡΙΑ)-0(ΤΕΡΑΣ). ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.


ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΝΩ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΩ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΥΝΗΘΩ ΟΣΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΩ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΕΡΝΑ ΚΑΙ Η ΣΚΕΨΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΟΤΙ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΥΝΗΓΑ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΕΙΛΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.


ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΑΛΛΕΣ ΑΠΡΟΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΖΩ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΖΩ Ή ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΑΚΡΟ ΠΑΡΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΟ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ.


ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΠΗΡΑ 3Α, 3Β+, ΚΑΙ 1Β, ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΔΩ ΑΝΤΑΜΟΙΒΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΜΟΥ.


ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΕΜΙΣΩ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΥΡΙΟ , ΕΛΠΙΖΩΝΤΑΣ ΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΙΣΗ ΤΟΥ ΤΕΡΑΣΙΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ, ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΠΟΙ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.


ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ , ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ.


ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΟΝΤΕΥΩ ΤΑ 24 ΜΟΥ. ΒΕΒΒΑΙΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΑΛΛΑ Η ΜΙΚΡΗ ΛΥΔΙΑ ΜΟΥ/ΜΑΣ (ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΑ), ΕΙΝΑΙ ΜΟΛΙΣ 5 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΧΡΩΣΤΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ 'ΗΔΗ ΝΑ ΤΗΣ ΤΑ ΕΙΧΕ ΧΑΡΙΣΕΙ ΑΠΛΩΧΕΡΑ. Ο ΜΠΑΜΠΑΣ NAUTILUS ΚΑΙ Η ΜΑΜΑ ΤΗΣ ZOE, ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΟΥΣ. ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ 2 ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, ΤΗΝ ΛΕΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΓΩΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΝΑ ΔΥΑΝΙΣΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΟΤΑΝ ΛΕΙΠΕΙ Η ΑΔΕΡΦΟΥΛΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ, ΛΕΙΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΧΑΝΟΥΝ ΤΑ ΣΤΗΡΙΓΜΑΤΑ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ, Η ΖΩΗ ΝΑ ΧΑΡΙΖΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΛΥΔΙΑΚΙ (ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙ) ΚΑΙ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΗΣΗ ΜΕ ΕΜΕΝΑ, ΟΣΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΝΝΟΩ, ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΛΩ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ.


ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ ΜΙΚΡΟΥΛΑ ΛΥΔΙΑ ΜΟΥ, ΜΠΑΜΠΑ NAUTILE, ΜΑΜΑ ΤΗΣ ZOE ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΗΣ, (ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ Η ΜΑΝΕΣ ΕΙΣΤΕ ΗΡΩΙΔΕΣ, ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ? ΕΠΕΙΔΗ ΕΣΕΙΣ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΟΠΟΤΕ ΕΙΣΤΕ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΤΟΙΜΕΣ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΟΠΩΣ ΞΑΝΑΕΙΠΑ ΔΕΝ ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΝΗΓΑ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΤΕΡΑΣ) , ΛΕΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΟ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΤΑ ΣΤΗΡΙΓΜΑΤΑ ΜΟΥ/ΜΑΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΑΜΑΣ. ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ/ΜΑΣ, ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΚΑΛΗ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ.


ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΝ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ, ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΟΥ, ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΝΕΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ. (ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΑ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΜΟΥ).


ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ ΜΕ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ, ΝΑ ΣΑΣ ΧΩΡΑΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ, ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΟΛΟΥΣ.


ΥΓ: ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΒΕΒΒΑΙΟΙ ΟΤΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ EMAIL ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΟΥΝ, ΚΑΙ ΑΝ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΩ, ΜΟΥ ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ 25 ΕΤΩΝ (ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΥΝΔΙΝΟ, ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ), Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΚΟΝΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 18 ΕΤΩΝ (Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΕΣ), ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ.


* ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΞΑΝΑΒΑΛΩ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΚΑΛΥΤΕΡΗ.


* ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΘΗΚΑΝ ΤΑ EMAIL ΣΑΣ, ΞΑΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.


ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

127 σχόλια:

Laplace είπε...

καλησπερα κ καλη εβδομαδα Μαρακι!
ολα καλα θα πανε :)

ετσι,να βαζεις αναρτησεις οποτε μπορεις!

καλο κουραγιο σε σενα κ την οικογενεια σου...

θα κερδισεις :)

Aunt Donna είπε...

Καλως μας ηρθες καλη μου!!! Αχ ποσο χαρηκα που ειδα αναρτηση σου μονο να ξερες!
Να σε χει ο θεος καλα.
φιλια!!!!!!!

jerri είπε...

Καλό σου ταξίδι Μαράκι. Σου εύχομαι τα καλύτερα!!!

Aristodimos είπε...

Μαρια μου καλως μας ηρθες...
Αγωνίστρια εισαι και ετσι θα συνεχίσεις να νικάς το τερας που σε ταλαιπωρει..
Καλό σου ταξίδι... καλα να περασεις και εμεις εδω θα ειμαστε παντα με την σκεψη μας κοντά σου...

Καλη δυναμη κορίτσι μου

Αρης

stalamatia είπε...

Εύχομαι όλα να πάνε καλά κορίτσι μου είσαι στις προσευχές μας.

EYA είπε...

Η αγάπη και η σκέψη μας είναι μαζί σου. Θα σε περιμένουμε σύντομα κοντά μας χαμογελαστή και γερή.

Θανασης είπε...

καλησπερα μαρια χαρηκα που ειδα την αναρτηση σουκαι αμεσωςμπηκα να μαθω νεα σου.Καλο ταξιδι και καλη επιτυχια εκει που θα πας και πιστευω να γυρισεις συντομα κονταμας

Diatton είπε...

Κάθε ανάρτησή σου είναι κι από ένα δώρο κι εμείς τα δώρα μας τα θέλουμε. Έχεις απίστευη ψυχική δύναμη και μακάρι να σε βοηθούσαν έστω και στο ελάχιστο τα δικά μας μηνύματα...

Θα σε περιμένουμε να γυρίσεις...

mar9659 είπε...

Μαράκι μου πολύ χάρηκα ,όταν άνοιξα το λαπτοπ και μπαίνοντας στο μπλογκ μου,είδα την ανάρτηση σου!συγχαρητήρια για τις επιτυχίες σου στην εξεταστική σου για την άριστη βαθμολογία σου,και η δική μου κόρη μούπε χθές πως το μάθημα που έδινε το σαβ/το.έγραψε για 10.. Γλυκό μου κορίτσι για μια ακόμη φορά μας αποδεικνύεις πόσο αγωνίστρια είσαι και αξίζεις κάθε ευτυχία! Καλό σου ταξίδι καλή μου και όλα θα πάνε καλά,η θετική μας ενέρφεια θα σε συντροφεύει και θα σε δίνει κουράγιο για τον νέο σου αγώνα!!η προσευχές όλων μας θα εισακουσθούν!!σε περιμένουμε γρήγορα κοντά μας πολλά φιλιά!

ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

ΖΗΤΩ!!!
Καλή επιστροφή!
Κουράγιο και δυνατά!

Έλενα-Πολύχρωμα Όνειρα είπε...

Μαράκι μου ...όλα θα πάνε καλά....

Με το καλό να επιστρέψεις από το ταξίδι σου.... Σε φιλώ....μία μεγάλη αγκαλιά από μία μικρομάνα...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

XAIΡΟΜΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΛΑ ΝΕΑ.ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ.ΚΑΝΕ ΛΙΓΗ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Λεμέσια είπε...

Μαρία μου,
εύχομαι να σου δώσει νέες ελπίδες αυτό το ταξίδι και να γυρίσεις πιο δυνατή από ποτέ. Όλα είναι πιθανά σε αυτή τη ζωή. Και τα ευχάριστα...
:)

Theogr ο κηπουρός είπε...

Σου εύχομαι καλό ταξίδι και καλή δύναμη. Και μη ανησυχείς, όπως έχουμε αγκαλιάσει εσένα έτσι κάνουμε και με την μικροί Λυδία. Να γυρίσεις γρήγορα και γερή.

stratosgr o ψήστης είπε...

Μαράκι εύχομαι καλό ταξίδι και όλα να πάνε καλά.Η σκέψη μας,οι προσευχές μας και η αγάπη μας είναι μαζί σου.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ..ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΟΝΑΧΑ ΝΑ ΠΩ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ...ΜΑΡΑΚΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ....ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ...

ΑΓΝΩΣΤΗ ΜΑΡΙΑ.

sundy είπε...

Και γω με την σειρά μου εύχομαι καλή επάνοδο με γεμάτες τις βαλίτσες όνειρα, ελπίδα,υγεία.
Σε φιλώ
sundy

ORFEAS είπε...

ΜΑΡΑΚΙ μου ,καλησπέρα σου!!!!!
Αν μπορώ να παρομοιάσω το τέρας που λες με την ΧΑΒΑΗ δηλ. τα τεράστια κύμματα που κάνουν σέρφινκ.Τότε θα κάνω ένα συνδυασμό στη σκέψη μου.Υπήρχε παλιά μία σειρά στην τηλεόραση που λεγόταν ........-ΧΑΒΑΗ 5 - 0.Μήπως τελικά ο αγώνας ήταν ΜΑΡΙΑ - ΧΑΒΑΗ 5 - 0 ;;;;;
Σήμερα πήγα την μητέρα μου νοσοκομείο γιατί είχε χαμηλό αιματοκρίτη ,καθόλου κάλιο - νάτριο κ.ά.Επειδή έχω περάσει όπως γνωρίζεις και εγώ από το στάδιο της χημειοθεραπείας με τον ορό του κάλιου να τρέχει βασανιστικά μέσα στις φλέβες και να τις κατακαίει, μου έρχονται στο μυαλό κάποιοι στίχοι από ένα τραγούδι:
κι΄μαστ΄ακόμα ΖΩΝΤΑΝΟΙ
στη σκηνή
σαν ροκ συγκρότημα
κι αν μας αντέξει το σκοινί
θα φανεί στο χειροκρότημα!!!
ΝΑΙ Ε Ι Μ Α Σ Τ Ε Ζ Ω Ν Τ Α Ν Ο Ι
στη σκηνή της ζωής σαν το παλιό ροκ
συγκρότημα που δεν το άγγιξε ο χρόνος.Και το σκοινί της ζωής που μας αντέχει και δεν κόβεται φαίνεται πεντακάθαρα στο χειροκρότημα και τις προσευχές ΣΤΟ Θ Ε Ο όλων των φίλων σου που σε έχουμε κοντά μας και τώρα και γιά πάρα μα πάρα πολλά χρόνια ακόμα.Καλό ταξίδι και περιμένω όπωσδήποτε την καλύτερή σου φωτογραφία από την Αγγλία !!!

Tonia είπε...

Μαρία επίτρεψε μου να σταθώ και πάλι στις επιτυχίες σου στα μαθήματα και να σε συγχαρώ. Καλό ταξίδι και όλα να πάνε κατ' ευχήν και να προσπαθήσεις να κάνεις και όμορφα πράγματα στην Αγγλία.
Η σκέψη μας μαζί σου, οι ευχές μας κοντά σου.
Φιλιά πολλά και όλη τη δύναμή μας σου τη στέλνουμε.
Θα το νικήσουμε το τέρας όλοι μαζί. Αν εσύ είσαι ευάλωτη από μόνη σου, μαζί μας, όλοι μαζί θα το νικήσουμε.
Σε αγαπάμε και σε σκεφτόμαστε.

bear είπε...

Στέκομαι δίπλα σου όλες αυτές τις μέρες μικρή μου άγνωστη.
Εύχομαι όλα να πάνε καλά για σένα και το ταξίδι σου να σου δώσει νέα δύναμη.
Φιλιά πολλά καρδιά μου!

delfinoula είπε...

Έτσι να είσαι.

Δυνατή και να παλεύεις.

Συγχαρητήρια και για τους βαθμούς στη σχολή.

Να προσέχεις τον εαυτό σου.

Φιλιά πολλά.

Ανώνυμος είπε...

αααα τι ωραία που μας έγραψες Μαρία μου!!! Μακάρι να πάνε όλα καλά στην Αγγλία και συγχαρητήρια για τους βαθμούς σου, μπράβοοοο!!!! =)))

Τυχερή και μεις άτυχοι που ακόμα δεν καταλάβαμε το νόημα της ζωής. Είσαι πολύ πιο ευτυχισμένη από εμάς.

dokisisofi είπε...

Καλημέρα Μαρία, μ'αρέσει που γράφεις κεφαλαία είναι σαν να στέκεσαι και να μας κοιτάς.
Αυτό που θέλω να σου πω είναι να σκέφτεσαι ότι είσαι στρατιώτης σε πόλεμο. Πρέπει να φανείς γενναία γιατί έχεις και την ευθύνη του λόχου σου.
( λίγα καψόνια βέβαια μέσα-μέσα χρειάζονται:PPP)
Καλημέρα!

kakos lykos είπε...

Μαρία συγχαρητήρια για τους βαθμούς σου, είσαι αγωνίστρια σε όλα.
Με το καλό να γυρίσεις νικήτρια από το ταξίδι σου!

Καλημέρα :)

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια Μαρία μου! Σούπερ βαθμολογία!!!

Κάτι άλλο. Πρέπει να αλλάξεις Μαρία την εικόνα που έχεις για την ασθένειά σου. Πρέπει να γίνει πιο θετική! Όσο πιο πολύ την πολεμάς τόσο πιο πολύ αυτή προσκολλάτε πάνω στο σώμα σου. Αν θέλεις να διώξεις κάτι που δεν θέλεις πρέπει πρώτα να συμφιλιωθείς με αυτό το κομμάτι.

antouaneta

iosif είπε...

ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΧΕΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΔΙΒΑΖΩ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ.ΤΟ ΟΤΙ ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΠΗΔΑΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΗΜΑΔΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΘΕΟ.ΟΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ.ΚΑΛΟ ΤΞΙΔΙ ΚΟΡΙΣΤΑΚΙ ΜΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ.ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΙ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΝΟΥΛΑ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΙΟ ΜΑΜΑΔΕΣ ΤΡΕΛΕΝΟΝΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΣΥΓΧΑΡΙΤΙΡΙΑ ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ.ΣΕ ΦΙΛΩ ,ΝΙΚΟΛΕΤΑ

B. είπε...

Μαράκι, είμαστε κοντά σου με την σκέψη μας και με την προσευχή μας...
Οι άγιο άγγελοι να σε σκέπουν με τα φτερά τους και να καθοδηγήσουν τους γιατρούς ώστε να αντιμετωπιστεί η περίπτωση της υγείας σου. Εσύ την παλεύεις με τόση δύμαμη που σου αξίζουν χίλια μπράβο...
Θα ευχόμαστε και για τα υπόλοιπα μέλη της οικογενείας σου...
φιλιά

Artanis είπε...

Κάνε υπομονή...Σε σκεφτόμαστε όλοι, να το ξέρεις αυτό...
Σε φιλώ...

Meropi είπε...

Μαράκι μου γλυκό,
καλό σου ταξίδι κορίτσι μου. Κοίτα να πας και καμιά βόλτα εκεί στο Λονδίνο (αλήθεια Λονδίνο πας?) και να επιστρέψεις πίσω καλύτερα.
Η θετική σκέψη όλων μας σε συνοδεύει.
Α, και ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για τους βαθμούς σου.

Phivos Nicolaides είπε...

Ευχές για κάθε καλό!

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΟΠΕΛΑ. ΚΑΙ ΕΣΕΙ ΑΞΙΖΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΧΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ. ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΚΟΜΑ ΜΙΚΡΟΥΛΑ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΕΙΔΗ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΣ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΗΛΙΚΙΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ.

ΟΜΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ.

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ.

ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ
ΒΟΗΘΕΙΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΒΟΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.

ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ.

ΥΓ: OSO PROLAVA NA DO TH FOTO SOU, ENA EXO NA SOU PO, OTI POLLES 8A
H8ELAN NA EINAI ETSI OMORFES, GLYKIES, PRIGKIPESSES KAI ALLA POU MPORW NA KATSW EDW KAI NA SOU LEW POLLA.

SAKIS

BeTina είπε...

Beyond the difficulties with the language to read your words, I join your force.
Lots of light!

Vaso Mprataki είπε...

Μαρία λυπάμαι που δεν ήξερα τόσο καιρό για εσένα και δεν μπόρεσα να σου στείλω και εγώ την αγάπη μου...
Μικρή μου είσαι πραγματικά ηρωίδα ,ένα να σκέφτεσαι κορίτσι μου ότι θα την νικήσεις την παλιοαρρώστια όποια και αν είναικαι ότι το πότε θα πεθάνει ο καθένας μας αυτό κορίτσι μου μόνο ο θεός το ξέρει και εσύ άγγελε μου πίστεψε το θα ζήσεις γιατί έχεις δύναμη μέσα σου τόση που νομίζω λίγοι από εμάς έχουμε...
ένα θα σου πω Μαράκι μου μιας φίλης μου στην κόρη δίναν ζωή μόνο μια εβδομάδα ,πριν ίσως από δεκαπέντε χρόνια τόσο ξεγραμμένη την είχαν και ζει ακόμα...
έτσι και εσυ να δεις που θα το ξεπεράσεις και θα είναι ένας μακρινός εφιάλτης ...
σου στέλνω την αγάπη μου και την ευχή να γυρίσεις κορίτσι μου καλά...
όλοι θα σε περιμένουμε με αγάπη και αγωνία....

zoyzoy είπε...

Μπράβο καρδούλα μου! δεν ξέρεις πόσο χάρηκα που διάβασα την ανάρτησή σου!
Οι προσευχές όλων μας και η αγάπη μας σου έδωσαν δύναμη να παλέψεις!

Να είσαι πάντα δυνατή να χαίρεσαι την οικογένειά σου και μεις πάντα δίπλα σου!
φιλάκια@@@

Ανώνυμος είπε...

Ο Θεός μαζί σου Μαρία, ειλικρινά εύχομαι όλα να πάνε καλά, είσαι στις προσευχές μας!

neerie

Maria είπε...

καποιος Κωστας μπηκε στο blog μου και αφησε αυτο το link.
δεν θα εδινα σημασια,για καποιο λογο το εκανα και χαιρομαι.
ομως θελω να ξερεις οτι δεν θα μεινω περισσοτερο γιατι κι εγω στεναχωριεμε και φοβαμαι.
αν μπορουσα να σου χαρισω κατι ξερεις τι θα ηταν αυτο?
μια αγκαλια τεραστια και μεγαλη ,τοσο τεραστια που να χωρα ολο τον κοσμο!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλώς ήλθες, έγραψε για σένα η zougla.gr
http://zougla.gr/news.php?id=46076

ΒΑΣΣΑΚΗΣ είπε...

για απο την ωραια κρητη καλη επιστροφη

Ανώνυμος είπε...

KOUKLITSA MOU APO KAIRO DIAVAZW TIS ANARTISEIS SOU KAI DEN H3ERA TI NA SOU GRAPSW.
KORITSAKI MOU GLYKO EXEIS MEGALH PSYXIKH DYNAMH KAI 8A TA KATAFEREIS.
ELPIZW NA EISAI KALA TWRA STO LONDINO. DEN STO KRYVW OTI EXW MIA ANYSHXIA GIA TO TI KANEIS ALLA ELPIZW NA EISAI KALA.
OSO GIA TO LYDIAKI POU ANAFERIS KAI AUTO 8A TA KATAFEREI GIATI EXEI OIKOGENEIA POU THN LATREUEI.
ESY MHN VAZEIS YPOPSI SOU KAPIOUS ANEGKEFALOUS POU LENE OTI 8ELOUN GIATI AUTOI DEN EXOUN KATI SHMANTIKO NA KANOUN STH ZWH TOUS KAI ASXOLOUNTAI ME TOUS AN8ROPOUS POU 8A H8ELAN NA MOIASOUN STHN PSYXIKH TOUS DYNAMH.
KORITSAKI MOU KAI ESY A3IZEIS NA ZHSEIS, EISAI NEO KAI DROSERO KORITSI (KAI POLY OMORFO ME WRAIA LEPTA XARAKTHRISTIKA OSO EIDA TH FOTO SOU, KAI SYMFWNW ME TO SAKI POU SOU EGRAPSE OTI POLLES 8A
H8ELAN NA EINAI SAN KAI ESENA), EISAI A8WO KORITSAKI.

PALEPSE TO OPWS KANEIS KAI 8A NIKHSOUME OLOI MAZI TO TERAS POU SE KYNHGA.

FILAKIA KOUKLA MOU KAI GRAPSE MAS NEA SOU AN MPOREIS GIATI ANYSYXW KAI PISTEVW OLOI ANYSYXOUN.

AGGELOS

Ανώνυμος είπε...

KOUKLA MOU TI KANEIS? PWS EISAI?

ANYSYXOUME GRAPSE MAS KATI.

Andreas είπε...

Maria moy perimeno nea sou kai na kseris oti i agonia olon mas ine megali

Ανώνυμος είπε...

Ελπίζω Μαρία να περνάς καλά στο Λονδίνο και να έχεις ευχάριστα νέα απο τον γιατρό.

Antouaneta

Aνεμος είπε...

σε ευχαριστουμε που υπαρχεις απλα..

Lilith είπε...

Μαρία μου, χάρηκα τόσο πολύ που είδα ανάρτησή σου!
Εύχομαι να πάνε όλα καλά στο ταξίδι σου και να γυρίσεις πίσω με ΚΑΛΑ νέα!
Σε σκεφτόμαστε πάντα και σ' αγαπάμε :).
Φιλιά πολλά!

sundy είπε...

Μαράκι,
θα λείψω και γω εξωτερικό μια βδομάδα. Δεν θα έχω ιντερνετ. Με το που θα γυρίσω θα μπω να μάθω νέα σου. Εύχομαι οι Άγγλοι να έχουν καλά πράγματα να πουν και να βοηθηθείς από το ταξίδι σου.
Σε φιλώ
sundy

marianaonice είπε...

Αντε Μαρία μου, αγάντα!!
Και στην ανηφόρα σε περιμένει η κορυφή!!
Θα νικήσεις το τέρας γιατί είσαι γεννημένη αγωνίστρια!!!
Φιλιά σε σένα και στους αγαπημένους σου και δύναμη μεγάλη!!!
:)))

Ανώνυμος είπε...

ο θεος μαζι σου

Osiris είπε...

Καλή σου μέρα Μαρία.
Χάρηκα κάπως σήμερα με όσα διάβασα.

Περιμένω πάντα τα νέα σου. ;)

Πολλά φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Ενώνω και εγώ με όλους τους φίλους/ες σου τις καλύτερες μου ευχές για να ξεπεράσεις το πρόβλημα υγείας που τόσο παλικαρίσια αντιμετωπίζεις, δίνοντας σε όλους μας μάθημα ανθρωπιάς πάνω από όλα. Σε περιμένουμε πίσω με αγωνία, σου στέλνουμε τη θετική μας ενέργεια και τα φιλιά μας

Συγχαρητήρια για τα μαθήματα που πέρασες, και σε ανώτερα.

Όλγα

Kostas-Farao (slash) είπε...

Γεια σου, πραγματικά σου εύχομαι να γίνεις καλά και να βρεθεί κάποια θεραπεία σύντομα. Πραγματικά πριν 1 ώρα γκρίνιαζα για τα μαθηματικά που δεν τα καταφέρνω τόσο, κι ομως βλέ πω μετά εσένα που με ένα χαμόγελο αντιμετοπίζεις χειρότερες καταστάσεις. Γιατί λοιπόν εγώ να μην προσπαθήσω λίγο παραπάνω? Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο εσύ μας δίνεις περισσότερο κουράγιο από ότι εμείς σε εσένα. Συνέχισε να το παλεύεις, και εμείς είμαστε δίπλα σου σε ότι χρειαστείς για να σου δίνουμε δύναμη όπου και όποτε το έχεις ανάγκη :-). Να χαμογελάς πάντα, ώστε να πέρνουμε και εμείς κουράγιο :-)

eli_sa είπε...

Μαράκι γεια σου. Φαντάζομαι πως τώρα είσαι Αγγλία κι εύχομαι να πάνε όλα καλά, όσο καλύτερα γίνεται. Να μην στενοχωριέσαι για τη μαμά σου. Εχώ ακριβώς την ίδια ηλικία και θα μπορούσες να είσαι κόρη μου. Η μαμά μπορεί να αντέξει τα πάντα, σκληραίνει ο άνθρωπος όταν πρόκειται να βοηθήσει το παιδί του. Και οι δυο είστε δυνατές. Η μια παίρνει από τη δύναμη της άλλης. Εσύ να κοιτάς την ψυχή της Μαρίας και οι άλλοι θα τα καταφέρουν. Η σκέψη μου κοντά σου.Ελισσάβετ.

Ανώνυμος είπε...

PAIDIA O STELIOS EIMAI(ADERFOS THS MARIAS),

EPIDH APO OTI VLEPW APO TA SXOLIA SAS YPARXEI MIA GENIKH ANHSYXIA GIA TO MARAKI MAS, SAS LEW LOIPON LOGW TOU OTI DEN EXEI KAI KALA NEA APO TON GIATRO KAI EINAI GENIKWS LIGO PIO ADYNAMH LOGW TON PONOKEFALWN POU EXEI
E3AITIAS THS XEIROTEREUSHS ETSI APOFEUGEI TON YPOLOGISTH OSO MPOREI. APANTA MONO STA EMAIL THS (OXI KAI OLA)GIATI THS STELLOUN KAI OI KA8HGHTES TIS SEIMIWSEIS
POU XREIAZETAI GIA NA MHN XASEI OUTE KAI AUTO TO SEMESTER MIAS KAI KYNHGA TA ONEIRA THS ME OPOIONDHPOTE TROPO.

ETSI MOU EIPE NA SAS ENHMERWSW KAI SAS STELEI THN AGAPH THS ME ENA TERASTIO EUXARISTW SE OLOUS ESAS.

EYXOMAI KAI EGW NA MPORESEI NA GYRISEI SYNTOMA SPITI THS KONTA MAS KAI EPOMENWS KAI KONTA SAS.

SAS XERETW

ΥΓ: GIA NA MHN YPAR3EI KAMIA
PARE3HGHSH APO KANENAN, SAS PARAKALW AN OPOIOSDHPOTE GRAPSEI KAKOH8EIES MHN APANTATE. NOMIZW EINAI TO KALYTERO POU MPOROUME NA KANOUME OLOI MAS.

Ανώνυμος είπε...

FILE STELIO SE EUXARISTOUME POU EHMERWSES GIA TO GLYKO MAS MARAKI.

SOU EUXOMAI KAI ESENA YPOMONH.

MARAKI MOU SE PERIMENOUME NA
ER8EIS PISW DYNATH KAI AGWNHSTRIA OPWS MAS EXEIS SYNH8EISH.

EXEIS AKOMA PIO DYNATES TIS PROSEUXES MOU ALLA PISTEUW KAI OLONWN MAS OUTWS WSTE NA TA KATAFEREIS GIA ALLH MIA FORA KORITSI MOU.

THN AGAPH MOU KAI TA FILIA MOU.

ΥΓ: MAMA THS KAI ADERFIA THS YPOMONH KAI 8A NIKHSEI. DEN MPOREI EIMASTE POLLOI STON AGWNA.

NINOS

ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

Άντε, Μαράκι! Κουράγιο!!!

Ανώνυμος είπε...

YPOMONH PAIDIA

YPOMONH MARAKI MOU, OLA 8A PERASOUN KAPOIA STIGMH.

EISE STH SKEPSH MAS SYNEXWS KAI EXEIS THN AGAPH MOU ALLA KAI OLONWN MAS.

8A TA KTAFEREIS GITI EISAI AGWNHSTRIA ME OLH THN SHMASIA THS LE3HS.

SE FILW KAI EGW.

STRATOS

Nick Pratsas είπε...

Υπομονή με τις πιο θερμές ευχές , περιμένοντας την επόμενη ανάρτηση =)

TRELLOS είπε...

Δε σε ξέρω αλλά σου βγάζω το καπέλο για τη δύναμη και το κουράγιο που έχεις σαν άνθρωπος μικρή μου φίλη....Μακάρι όλοι να έιχαμε το σθένος σου...Είσαι πραγματικά κόσμημα....Καλό κουράγιο και με δύναμη όλα γίνονται καλή μου....xxxxxxxx

Θανασης είπε...

μαρια κουραγιο ολα θα περασουν με δυναμη και υπομονη ευχομαι καποτε ολα αυτα να φανταζουν σαν ενα κακο ονειρο.Καλησου μερα

Ανώνυμος είπε...

MIKROULA MOU WRES TWRA PROSPA8W NA VRW KATI NA SOU GRAPSW.

EMEINA AFWNWS ME AUTA POU DIAVASA, DAKRYSA GIATI EINAI ADIKO ALLA DAKRYSA KAI APO XARA EPEIDH GNWRISA MIA MEGALH AGWNHSTRIA, ENA DIAMANTI POU LAMPEI SE AUTO TON ADIKO KOSMO POU ZOUME.

MAKARI KAMARI MOU NA PETYXEIS TOUS SOXOUS SOU ALLA PANW APO OLA MAKARI NA KATAFEREIS KAI 8A TA KATAFREIS NA VRE8EIS STH EURODISNEY POU TOSO EPY8IMAS.

SOU EUXOMAI GLYKO MOU KORITSAKI NA ER8EIS PISW KONTA MAS OSO TO SYNTOMOTERO. EISAI EIDH NHKHTRIA TWN KARDIWN MAS.

SE AFHNW TWRA KAI 8A TA 3ANA POUME.

FILIA APO ENA PATERA 48 ETWN APO
A8HNA

aikaterinitempeli είπε...

Πέρασα να δω κι εγώ πως είσαι. Συγχαρητήρια για τους βαθμούς σου.
Συνέχισε! Κουράγιο..

Λωτοφάγος είπε...

Κουράγιο, κοριτσάκι μου, και ολόθερμες ευχές για νίκη στον αγώνα σου!
Εύχομαι ακόμα στη μητέρα και τα αδέλφια σου να είναι δυνατοί, για να συνεχίσουν να στέκονται δίπλα σου. Έχω κι εγώ δυο παιδιά και καταλαβαίνω...
Περιμένω με αγωνία τα καλά νέα σου.

©NIKOS T. είπε...

Μαρία καλημέρα.
Αρχίζω με αυτό που πολλοί το κρίνουν η το κατακρίνουν, αλλά στην ουσία είναι η μαγεία του ανθρώπινου συναισθήματος. Και αρχίζω να εκφράζω αυτό που σκέπτομαι διαβάζοντας αυτά που γράφεις. Δεν υποκρίνομαι δεν χαϊδεύω αυτιά λέω τα πράγματα με το όνομα τους..
Σκέφτηκες ποτέ αν το επάγγελμα που διάλεξες ήταν γραμμένο στην γραμμή της ζωή σου μόνο και μόνο για να μπορέσεις να αντιμετωπίσεις αυτό που περνάς τώρα; Έχεις σκεφτεί ότι εσύ έχεις την δυνατότητα να εκφράσεις το μαρτύριο σου, και να μοιραστείς το τεράστιο πρόβλημα με τους φίλου σου γνωστούς και άγνωστους ενώ άλλοι με το δικό σου πρόβλημα είναι στην αφάνεια; Αισθάνεσαι ότι ψυχολογικά εν σχέση με τους αφανείς είσαι σε πλεονεκτική θέση; Αν πιστεύεις όλα αυτά τότε δεν χρειάζεται να σου γράφουμε εμείς, υποκριτικά ορισμένοι, ότι σου συμπαραστεκόμαστε, και άλλα γλοιώδη. Έχεις δύναμη έχεις υποστήριξη έχεις αγάπη από πολλούς και θα το ξεπεράσεις. Εντελώς εγκυκλοπαιδικά σε πληροφορώ ότι έχω χάσει τον πατέρα μου από αυτήν την ασθένεια.
Σου εύχομαι να έχεις δύναμη και σου προσφέρω πολύ αγάπη να σε βοηθήσει να περάσεις αυτό το μέρος της ζωή σου..

Ανώνυμος είπε...

ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ.

ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΜΩΡΟ. ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΓΟΝΙΟΣ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙ ΤΟΥ ΠΟΝΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΖΕΤΑΙ. ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΟΝΙΟΣ. ΕΧΩ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΠΩΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΕ ΤΟΣΟ.

ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΕΤΣΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΥΘΜΟ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ. ΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΝΗΚΗΤΡΙΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ.

ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΞΙΖΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΕΧΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΙΚΡΟΥΛΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΓΙΑΤΙ Η ΖΩΗ ΚΑΘΡΕΦΤΙΖΕΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ.

ΚΑΛΥΝΗΧΤΑ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΩΝΙΑ. ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ.

ΦΙΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΑΜΑ

Ανώνυμος είπε...

KOUKLA MOU GEIA SOU,

TI KANEIS? ELPIZW NA NIW8EIS KALA GIATI AUTO EXEI PERISSOTERH SHMASIA APO OTIDHPOTE ALLO.

SE PERIMENOUME OLOI NA ER8EIS PISW KAI NA MAS PEIS NEA SOU ME OPOION TROPO MPOREIS.

SE FILW KAI TA LEME!!!

MIKA

sundy είπε...

Στέλιο,
αδελφούλη, γλυκό μου αγόρι.
Σε ευχαριστούμε που μας ενημερώνεις για το Μαράκι μας.
Σας σκέφτομαι όλους, το Μαράκι, εσένα-τα αδέλφια (που τόσο μικρά έρχεστε αντιμέτωπα με τέτοια δύσκολη συναισθηματικά κατάσταση), την μάνα!
Εύχομαι να έχετε την δύναμη να τα αντιμετωπίσετε όλα και πάνω από όλα να έχετε την δύναμη να στέκεστε δίπλα στην Μαρία που σας χρειάζεται τώρα όσο ποτέ.
Σας φιλώ όλους
sundy

Ανώνυμος είπε...

Αν θυμάμαι καλά, πρέπει Μαρία να έχεις γυρίσει. Αφού συνέλθεις από το ταξίδι, περιμένουμε με αγωνία ένα σου μήνυμα.
Προσεύχομαι και για σένα, όπως και για όσα παιδιά ταλαιπωρούνται τόσο άδικα. Είσαι δυνατή και πιστεύω ότι όλα θα ξεπεραστούν.
Πολλά φιλιά
Όλγα

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΡΙΓΟΥΛΑ ΜΟΥ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ?
ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ? ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ?

ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ.

ΣΕ ΑΦΗΝΩ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ ΣΟΥ.

ΥΓ: ΣΤΕΛΙΟ ΜΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥΛΗ ΚΑΛΕ, ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΜΑΡΑΚΙ ΜΑΣ ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΤΙ ΕΣΥ.

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΥΠΟΜΟΝΗ!!

ΜΑΡΙΛΙΑ

Ανώνυμος είπε...

HOW ARE YOU MY GIRL????????????????????????????????????????????????????????????????????????
I AM SO WORRY FOR YOU, SO IF YOU CAN OR WHEN YOU CAN WRITE SOMETHING.

I AM REALLY WAIT FOR YOU SOME GOOD NEWS.

WITH MY LOVE ANTONY

LOT OF KISSES :)))))) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

EVITA KAFE είπε...

ΚΑΙ ΠΆΛΙ ΜΠΡΆΒΟ ΓΙΑΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΜΑΡΑΚΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙς ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!

Neraida είπε...

Εγώ ήμουν μέχρι τώρα μία απ'τους σιωπηλούς σου φίλους. Από αυτούς που διστάζουν να γράψουν, ίσως μην ξέροντας τί να πουν.
Όμως σκέφτηκα καλύτερα και ξέρω πως έχεις πολλή δύναμη, αλλά ίσως να σου κάνει καλό να ξέρεις ότι "είμαστε εδώ. Αυτό ίσως σου δίνει ακόμα πιο πολλή δύναμη. Ολοι μας χρειαστήκαμε ακόμα πιο πολλή δύναμη σε κάποια στιγμή της ζωής μας, ή θα χρειαστούμε...
Ένα μόνο θέλω να σου μείνει απ'όσα θα σου γράψω.

ΜΠΟΡΕΙΣ, ΜΑΡΙΑ!

Κι εμείς είμαστε "εδώ" και προσευχόμαστε για σένα! Η θεία μου το νικησε το τέρας, αν και ήταν αρκετά μεγάλη στην ηλικία. Τα 24 θα γίνουν 124 με τη βοήθεια του Θεού! Μπράβο που παλεύεις και έτσι να συνεχίσεις! Να σε προσέχεις και να ζείς όσο πιο καλά μπορείς κάθε σου στιγμή. Θετική σκέψη, όσο πιο πολύ μπορείς! Αυτό είναι που μένει τελικά. Και είναι το πιο ισχυρό φάρμακο.

Μπορείς! Δυνατά!

Neraida είπε...

Α, κι όσο για τη Γιουροντίσνευ, με χωρίζουν λίγα μόνο χιλιομετράκια! Εδώ Παρίσι!!! Γίνε καλύτερα και στείλε μου μήνυμα! Ξεναγό έχεις! Φιλιά!

Roadartist είπε...

Oλα θα πάνε καλά..
Στο εύχομαι..
Μη χάνεις τη δύναμη σου..Είμαστε κοντά σου!!!

GiaNt είπε...

Γεια χαρά κι από εμένα. Μόλις βρέθηκα στο blog σου..

Σαφώς κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για κανέναν εδώ μέσα, όσο κινείτε ανώνυμα.. Αυτό όμως (και απευθύνομαι σε ορισμένους ανεγκέφαλους) δε σας δίνει το ηθικό δικαίωμα να διαψεύδετε εφ' όσον δεν έχετε ατράνταχτες αποδείξεις. Τα περισσότερα κολέγια στην Κύπρο είναι Αγγλόφωνα.. Η Κύπρος έχει δική της διάλεκτο.. Δε θέλει να σας κόβει και πολύ...

Anyway.
@Μαρία, νομίζω πως καλό θα ήταν να δημοσιεύσεις την ονομασία της ασθένειας σου μαζί με όλες τις λεπτομέρειες... Πολλές φορές βρίσκουμε την λύση κατά τύχη, ή εκεί από εκεί που δε την περιμένουμε.. Ή αν έχουμε καλή τύχη έρχεται από μόνη της.

Επίσης καλό θα ήταν να δοθούν κάποιες κάποιες περαιτέρω πληροφορίες ούτως ώστε να ασκηθεί πίεση στο υπουργείο υγείας. Καλός ή κακώς το καλύτερο όπλο για να αντιμετωπίσεις πολιτικούς και γραφειοκράτες, είναι η δημοσιότητα.

Καλό ταξίδι στην Αγγλία, ελπίζω να γυρίσεις με ευχάριστα μαντάτα..

..και χαμογέλα :)

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ, ΥΠΟΜΟΝΗ. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΕΙΣ ΝΑ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΣΑΝ ΕΝΑ ΚΑΚΟ ΕΦΙΑΛΤΗ.

ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΟΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΗ ΠΙΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ.

ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ ΣΟΥ.

ΦΙΛΑΚΙΑ

ΓΙΩΡΓΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Κορίτσι μου γλυκό, δεν χρειάζεται να βάζεις υπόψη σου τους ανεγκέφαλους.

Εσύ να βλέπεις την υγεία σου κορίτσι μου, και εμείς όλοι είμαστε μαζί σου. Μαράκι μου λυπάμαι πολύ που δεν μπορώ να σε βοηθήσω πιο πολλά.

Να είσαι σίγουροι όμως ότι είσαι στις προσευχές μου καθημερινά.

ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Μαρία πως είσαι; Είσαι καλύτερα τώρα; Περιμένουμε νέα σου.

antouaneta

EYA είπε...

Μαράκι σ'αγαπάμε πολύ και περιμένουμε νέα σου. Είμαστε όλοι φίλοι σου και σε σκεφτόμαστε κάθε μέρα να το ξέρεις :)

maria tweety (maraki) είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΜΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ. ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΤΡΕΧΑΜΑΤΑ ΕΤΣΙ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΜΙΑ ΧΑΡΗ :

ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ!!!!

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΛΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΘΑΡΡΥΝΤΙΚΑ. ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΑΝ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ.

ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!

laternative είπε...

Καλημέρα... Πρώτη φορά διαβάζω ένα τέτοιο ημερολόγιο, διότι για ημερολόγια καταπολέμησης μιας ασθένειας είναι αυτό που κάνεις και θέλω να σε ευχαριστήσω διότι με έκανες να δω από μέσα την περιπέτεια που περνάει κάθε άνθρωπος με αυτή την ασθένεια. σου έυχομαι καλό κουράγιο και καλή συνέχεια στον αγώνα σου. ελπίζω να παίρνεις κουράγιο και δύναμη τόσο από τους δικούς σου όσο και από τον κόσμο εδω μέσα όσο μπορούμε βέβαια να τοποθετήσουμε ένα λιθαράκι στον αγώνα σου. το επόμενο κείμενο μου είναι αφοερωμένο σε σένα...

ΚΥΡΙΑΚΟΣ είπε...

ΑΓΓΕΛΕ ΜΟΥ ΣΥΝΕΧΙΣΕ. ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ ΔΑΚΡΥΖΩ. ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΑΚΡΥΖΩ? ΟΧΙ ΑΠΟ ΛΥΠΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΔΑΚΡΥΑ ΧΑΡΑΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΖΟΥΜΕ. ΜΑΣ ΠΙΑΝΕΙΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΝΗΓΑ.

KEEP FIGHTING
KEEP BREATHING
KEEP SMILING
KEEP EVERYTHING ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ

ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΜΩΡΟ

ΦΥΤΟΣ είπε...

ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?

ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΜΙΑ ΑΝΥΣΗΧΙΑ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ. ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΝΑ ΔΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΗΣΥΧΑΣΩ. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ ΜΠΑΙΝΩΒΓΑΙΝΩ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΕΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ ΜΑΣ ΦΤΑΝΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΚΙ ΣΟΥ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ.

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μαρία,
ευχαριστούμε για το μήνυμα που έστειλες. Περιμένουμε με ανυπομονησία περισσότερα νέα σου, μόλις ξεμπερδέψεις με τα τρεχάματα.
Εν τω μεταξύ σου στέλνουμε τα φιλιά μας με όλη μας την αγάπη

Είμαστε κοντά σου

Όλγα

MIKA είπε...

KORITSAKI TI KANEIS?

NA 3EREIS OTI OLOI EMEIS SE PERIMENOUME ME AGWNIA.

THN AGAPH MOU, MIKRH MOU!!

marianaonice είπε...

Μαρία σε περιμένουμε γερή και δυνατή!!
:)))

ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ είπε...

ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΑΓΩΝΗΣΤΡΙΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΕ?

ΟΛΑ ΚΑΛΑ? ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΚΑΘΕ ΩΡΑ.

ΕΛΠΙΖΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΡΕΧΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΔΟΥΛΙΤΣΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΣΟΥ.

ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ.

ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ.

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ
ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ!!

ΜΑΝΘΟΣ είπε...

ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ.

ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ 2 ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΩΣ Η ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΠΟΝΑΕΙ.

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ!

ΥΓ: ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΚΛΑ. ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΛΕΩ, ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ,

ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ. Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ. ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΒΑΖΩΝΤΑΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΕΦΟΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΕΡΘΟΥΝ.

ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΙΚΡΑΚΙ ΜΟΥ.

ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ.

ΣΕ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΦΗΝΩ ΓΙΑ ΤΩΡΑ.

ΘΑΝΟΣ

CHRIS είπε...

Λουλουδάκι μου μικρό τι κάνεις?
Τελικά άρχισα να ανυσηχώ πάρα πολύ.
Ελπίζω οι ανυσηχίες μου να με διαψεύσουν.

Στέλιο μου αδερφέ της γράψε μας κάτι εσύ.

Σε περιμένω λουλουδάκι μου, μήν το ξεχνάς.

ευ Α γγελία πατεράκη είπε...

Μαρία,
ανηφόριζε με θάρρος!!!

Η ζωή κάποτε χαμογελά στους αγωνιστές!

Με φιλιά πολλά!!!

Ευτυχία είπε...

Αχ Μαράκι μου με το ευλογημένο όνομα της Παναγίας και την απέραντη ψυχή το τέρας μπορεί να νικηθεί από την τεράστια δύναμη της ψυχής και του μυαλού σου.
Κάνεις αψογα που συνεχίζεις τις σπουδες σου και παίρνεις τέτοιους φοβερούς θαθμους.
Εντελώς απαραίτητη είναι και όποια αγωγή σου δώσουν οι γιατροί που ασχολούνται μαζι σου.
Τελειο είναι που μιλας εδω και δινεις και παίρνεις τόση αγάπη απο τόσο κόσμο.
Το μεγάλο όπλο σου μωρό μου είναι η χαρά,η αγάπη και το γελιο.
Να γελας Μαρία μου,να γελας.
Να σκέφτεσαι ότι με τη χάρη του Θεου,τη βοήθεια της επιστήμης και την αγάπη τόσων ανθρώπων και την άπειρη δύναμή σου όλα θα πάνε μόνο καλύτερα και θα χορεύετε αγκαλια με τους δικους σου που θα πετανε απο χαρά που είσαι καλά!
Καθε πρωί να ξυπνας και να σκεφτεσαι με χαρά είμαι καλά!Και να χαμογελας και να συνεχίζεις τη μέρα σου χωρις να κουραζεσαι,χωρις να βιαζεσαι χωρις να σκεφτεσαι στεναχωρα πράματα,΄να παιρνεις κομμωδιες να βλέπεις να γελας.
Σε φιλώ πολυ.

Ανώνυμος είπε...

Ο καρκίνος δεν είναι ανίκητος, έχει πολλά αδύνατα σημεία. Η χημειοθεραπεία, η ακτινοθεραπεία είναι δηλητήρια που καταστρέφουν το ανοσοποιητικό σύστημα και προκαλούν καρκίνο(!) μεσοπρόθεσμα. Μπορεί να είναι όμως αποτελεσματικές μόνο όταν τις ακολουθείς για λίγο καιρό, σε συνδυασμό με μια αλλαγή του τρόπου ζωής.
Τι καρκίνο έχεις;
Να προσέχεις πολύ τη διατροφή σου, μη τρως ό,τι να'ναι, είναι πολύ σημαντικό στην ανάπτυξη του καρκίνου, και μην εκτίθεσαι σε καπνό τσιγάρου. Υπάρχουν τροφές που προωθούν τον καρκίνο και άλλες που τον επιβραδύνουν σημαντικά μέσω της διέγερσης και του πολλαπλασιασμού των ΝΚ (φυσικά φονικά κύτταρα του ανοσοποιητικού εναντίον του καρκίνου).
Τροφές που επιβραδύνουν την ανάπτυξη του καρκίνου είναι: ιαπωνικό πράσινο τσάι (Sencha και Matcha), κουρκουμάς, τζίντζερ, μπρόκολο, λάχανο,σκόρδο, κρεμμύδι, πράσο, εσαλότ, ντομάτα, παντζάρι, καρότο, γιαμ, γλυκοπατάτα, κολοκύθι, μανιτάρια σιιτάκε-μαϊτάκε-κριμίνι-πορτομπελο-πλευρώτους, φύκια (νόρι, κόμπου, γουακάμε, αράμε και ροδοφύκος). Επίσης είναι πολύ σημαντικό να λαμβάνεις υψηλής ποιότητας κάψουλες ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, λιπαρά τα οποία έχουν έντονη αντιφλεγμονώδη (ο καρκίνος είναι φλεγμονή) δράση. Τέλος, πολύ σημαντικό είναι να αυξήσεις τα επίπεδα Βιταμίνης D μέσω της ήπιας έκθεσης στον ήλιο. Η Βιταμίνη D (στην ουσία είναι ορμόνη) παίζει τεράστιο ρόλο στην εξέλιξη πολλών ασθενειών (http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2004/03/31/cancer-sunlight.aspx ).
Επίσης να αθλείσαι συστηματικά όσο μπορείς!
Μόνο να κερδίσεις έχεις αν ακολουθήσεις έναν τέτοιο τρόπο ζωής.
Σου εύχομαι μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου να είσαι γερή και να ζήσεις πολλά χρόνια.

mikros nautilos είπε...

MIKRH MOU TI KANEIS?
PWS NIW8EIS MIKROULA NERAIDA MOU?

SE PERIMENW..........

SUNDPRINCE είπε...

MIKRH MOU AGNWSTH SE PE8YMISA POLY. ELPIZW H APOUSIA SOU KAI AUTH H SIWPH SOU NA EINAI GIA KALO GIATI TROMAZW STHN IDEA GIA KATI KAKO.

SYNEXISE KARDOULA MOU ME OLH SOU TH DYNAMH NA PALEUEIS AKATAPAUSTA KAI 8A NIKHSEIS. DE MPOREI EXEIS OLOUS EMAS POU PROSEUXOMASTE GIA ESENA.

SE FILW GLYKA KAI SE KLINW STHN AGKALIA MOU GIA NA SE PROSTATEUSW.

STELIOS (ADERFOS THS MARIAS) είπε...

PAIDIA KALHSPERA SAS,

SAS EUXARISTOUME OLOUS SAS GIA TIS EUXES SAS KAI THN AGAPH SAS.

KANTE LIGH YPOMONH AKOMA GIATI H MIKRH MAS DEN VRISKETE KAI SE TOSO KALH SWMATIKH KATASTASH ALLA OUTE KAI PSYXOLOGIAKA LOGW TOU OTI SYNEXWS EMFANIZONTAI NEES E3ELI3EIS
STHN YGEIA THS KAI PROSPA8EI OSO MPOREI NA MHN TA PARATHSEI KAI NA SYNEXISEI NA PALEUEI. AYRIO H MERA GIA EMAS EINAI MEGALH, GIATI
8A PAEI KAI STO GIATRO GIA NA MAS PEI KALYTERA TI SYMVAINEI, AN TELIKA TA VGALOUN PERA.

AUTO TO DIASTHMA TREXOUME SYNEXWS GIA NEES E3ETASEIS, PROSWRINES
8ERAPEIES GIA APALYNSH TOU PONOU THS TYPOU MORFINIS, PE8ITINHS(KAI ALLA EIDH PAUSIPONWN) KAI ETSI SYNEXIZEI TON AGWNA THS MAZI MAS/SAS.

OSO MPOREI PAEI KAI STO KOLEGIO THS POU EIDH VRISKETE STO TELOS.

KAI PALI SAS EYXARISTW POLY POU MAS STHRIZETAI ESTW KAI ME AYTO TO TROPO, AFOU DEN YPARXEI ALLOS.

ΠΑΝΓΙΩΤΗΣ είπε...

ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ.

ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΦΟΥΡΤΟΥΝΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΟΥΝ ΑΛΗΘΕΙΝΑ. ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΑΥΤΟ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ.

ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΟ ΘΕΡΜΕΣ ΜΟΥ ΕΥΧΕΣ.

ΥΓ: STELIO MOU EISAI POLY MEGALOS AGWNISTHS KAI ESY, EISAI FYLAKAS AGGELOS THS. EYXARISTOUME KAI SYNEXISE.

sundy είπε...

Stelio,
σε ευχαριστούμε που μας ενημερώνεις.
Με τέτοιον αδελφό δίπλα της ο καρκίνος έχει διπλά να πολεμήσει.
Σε φιλώ και δώσε στο Μαράκι ένα γλυκό φιλάκι και από μένα.
Chris είσαι ο δικός μου chris; το φιλαράκι μου; Μπράβο αγορίνα μου.
Πολλά φιλιά σε όλη την οικογένεια.
sundy

Ανώνυμος είπε...

Καλά αποτελέσματα Μαράκι! Μην το βάζεις κάτω!!! Είσαι ήδη κερδισμένη!!

antouaneta

ΜΙΚΑ είπε...

ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ. ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ. ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΤΕΡΑΣ.

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΕΓΙΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΣΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΜΕΙΣ!!

ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΛΟΥΛΛΟΥΔΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΠΑΛΕΥΕΙΣ!!

TAZZ είπε...

TWEETAKI MOU EISAI KAI MEGALH MOURH GIATI OLA TA ANTIMETWPIZES KATAMATA EPEIDH DEN FOVASAI NA ANTIMETWPISEIS THN ALH8EIA.

KANE AKOMH LIGH YPOMONH KAI TO TWEETAKI EINAI ETOIMO NA SE
APELEU8ERWSEI APO TO TERASTIO TERAS!!

TWRA EINAI 3 H WRA TO PRWH KAI DEN MPORW NA KOIMH8W GIATI ME KLONIZOUN O ADIKIES TOU KOSMOU. ESY EISAI ENA A8WO KORITSAKI KAI OMWS ADIKA TALEPWREISE.

MHN VAZEIS YPOPSH SOU KARDOULA MOU AUTOUS TOUS ANALGHTOUS POU LENE DIAFORA. ASTOUS NA LENE.

PAW GIA YPNO TWRA AN TELIKA TA KATAFERW. GIA NA TA KATAFERW OMWS 8A PESW ME TH SKEPSH PWS AURIO 8A EINAI MIA KAINOURIA LAMPERH MERA GIA ESENA. TO OURANIO TO3O ERXETAI , XAMOGELA.

FILAKIA APO MIA OIKOGENEIA POU SE SKEFTETAI KAI SE AGAPA!

ΣΑΚΗΣ είπε...

Κοριτσάκι μου δεν σε ξέχασα. Πώς είσαι?

Λυπάμαι πολύ που τέτοιο νέο κοριτσάκι και όμορφο ταλαιπωρείτε, αλλά ξέρεις ότι οι δυσκολίες της ζωής είναι για τα σκληρά κορίτσια.

Υπομονη καλό μου Μαράκι ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΟΥ ΟΝΕΙΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ EURODISNEY!!

ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ

FERNANDO είπε...

GLYKO MOU KORITSAKI EINAI OLA KALA?
TI E3ELI3EIS EXEIS?

PANTWS OTI E3ELI3EIS KAI NA EXEIS EIMAI SIGOUROS OTI 8A DWSEIS MIA POUNIA STO TERASTIO TERAS KAI 8A TO DYALISEIS TELEIWTIKA. MPOREI NA SE ZORIZEI PROSTOPARWN ALLA PISTEVW OTI ME TETOIO KORITSI POU EMPLE3E 8A DYALI8EI SYNTOMA.

EXEIS THN AGAPH MOU KAI OLH MOU TH 8ETIKH ENERGEIA MIKRH MOU.

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Ε. ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ είπε...

ΑΚΟΥ ΜΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ:
ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ.
ΘΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΒΟΝΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ. Η ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΗ. ΤΟ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ. ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑΑΜΑ. ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΤΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ. ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ. ΜΑΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ ΠΟΛΥ. ΝΑ ΠΑΣ. ΜΟΝΟ Η ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΑΤΑΝΑ ΑΠ' ΤΑ ΚΕΡΑΤΑ. ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ. ΝΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙΣ... ΚΑΙ ΜΗ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑ... ΑΠΛΑ ΚΑΝΤΟ...

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Μαρία. Πως είσαι; Όλα καλά;

antouaneta

CARTOON είπε...

TI KANEIS AGGELE MOU? ELPIZW SYNTOMA NA VREIS TH DYNAMH GIA NA MAS GRAPSEIS.

NA 3EREIS OTI SE PERIMENOUME OLOI MAS ME MIA MEGALH AGKALIA GIA NA SE SFI3OUME SFIXTA.

SE XERETW PROSWRINA KAI 8A TA 3ANA
POUME SYNTOMA KORITSI MOU.

ME AGAPH ENAS PATERAS KAI MIA MHTERA!!

Ανώνυμος είπε...

KATARXAS DEN 3ERW PWS NA ARXISW KAI POSA 8A PW, TI 8A SOU PW KAI POTE 8A TELEIWSW NA STA LEW.

APO OLA AUTA OMWS APOFASISA NA SOU PW ENA TERASTIO KAI FWNAXTO MPRAVO KAI EUXARISTW KARDOULA MOU POU EISAI ANAMESA MAS KAI MAS ANOIGEIS TA MATIA ME TO PIO ISXYRO SOU OPLO POU EXEIS, THN PISTH SOU KAI TH
8ELHSH SOU.

KALYNHXTA GLYKO AGGELOUDI KAI ELPIZW SYNTOMA NA DIAVASW NEA SOU.

FILAKIA

REY!!

FERNANDO, MIKA είπε...

KORITSAKI MOU SHMERA AN 8YMOMASTE KALA KLEINEIS TA 24 SOU XRONIA.

NA SOU EUXH8OUME LOIPON NA ZHSEIS APO EDW KAI EMPROS OSO PIO KALA GINETAI. SOU XARIZOUME KARDOULA MOU OLA TA FILIA TOU KOSMOU KAI TIS AGKALIES GIA NA SE SYNTROFEUOUN.

NA ZHSEIS AIWNIA AGGELAKI MOU.

Ανώνυμος είπε...

Έχει δίκιο ο FERNANDO, MIKA; Έχεις γενέθλια σήμερα; Χρόνια πολλά γλυκιά μου. Να τα εκατοστήσεις! Ότι επιθυμείς. Τα όνειρά σου..ευχές μου!!!

antouaneta

CHRIS είπε...

NA ZHSEIS MIA ZWH OMORFH KAI GEMATH ONEIRA LOULOUDAKI. MHN PAPSEIS POTE SOU NA ONEIREUESAI PSYXOULA MOU.

SOU XARIZW KAI EGW OLES TIS ZWES KAI TA XRONIA TOU KOSMOU OLOU, AKOMA KAI TH DIKH MOU.

KAI NA 8YMASAI MHN PAPSEIS NA KANEIS ONEIRA.

TA FILIA MOU KAI THN AGAPH MOU MIKROULA MOU.

magos είπε...

Χρόνια σου πολλά κι από 'μένα! Γεμάτα υγεία, ευτυχία κι αγάπη! Εύχομαι ό,τι καλύτερο!!
Υ.Γ. Γέλασα πολύ με το "Η Ιστοσελίδα Μου" έπαιξα και το dance club!
Λοιπόν Tweety, χρόνια πολλά και πάλι, να 'σαι καλά!

sundy είπε...

Διάβασα ότι σήμερα έχεις γενέθλια.

Σου εύχομαι Υγεία. Υγεία και περαστικά να είναι όλα.

Σε φιλώ και σε αγαπώ. Μια μανούλα που η κόρη της κλείνει τα 23 τον άλλο μήνα. Ο γυιός μου έκλεισε προχθες τα 21.
Η σκέψη μου στην μανούλα σου κ στ' αδέλφια σου.
sundy

lydia lou είπε...

eyxomai na ginei maria100000-teras0!!!!!!

50fm είπε...

Καλημέρα Μαράκι!
Είμαι σίγουρη ότι η σημερινή σου μέρα θα είναι καλύτερη!
Είσαι αξιολάτρευτο πλάσμα,με γενναία ψυχή!
Εύχομαι και προσεύχομαι για σένα τα καλύτερα!
Θα τα λέμε,μ΄αρέσει και μένα η ζωγραφική και θα αλληλοενημερωνόμαστε!
Σε περιμένουν πολλοί φίλοι!
Καλημέρα!

Μαρια Νικολαου είπε...

Δεν έχω λόγια...
Να είσαι πάντα έτσι αισιόδοξη μονάχα.
Τίποτε άλλο

Ανώνυμος είπε...

Τώρα μόλις έμαθα για τα γενέθλιά σου. Εύχομαι πολύχρονη, να είσαι καλά και να ξεπεράσεις όλα σου τα προβλήματα. Να σε χαιρόμαστε όλοι μας, μιας και σίγουρα έχεις αποκτήσει ειλικρινείς και καλούς φίλους.
Μαράκι Άπειρες ευχές και Πολλά φιλιά

Όλγα

ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

Κουράγιο και χρόνια ΠΟΛΛΑ κι από μένα!...

Betty's Cuisine είπε...

Κουράγιο Μαράκι, μην το βάζεις κάτω, να χεις πάντα θετική σκέψη και ελπίδα! Αγωνίσου για σένα και για τους ανθρώπους που είναι δίπλα σου, σε αγαπούν και σε στηρίζουν...Καλό κουράγιο...

Aristodimos είπε...

Η σκέψη και η θετική μας ενέργεια κοντά σου Μαρία μου...
Καλη δύναμη και καλή συνέχεια στον αγώνα σου.

Σε περιμένουμε κοντά μας

Νασαι παντα καλά

Αρης

marianaonice είπε...

Μαρία μου
Είμαστε όλοι εδώ και σε περιμένουμε!!!
Μη το ξεχνάς!!!

Laplace είπε...

τελειες οι φωτογραφιες...
χαρηκαμε που μας τις εδειξες Μαρακι...
ειαμστε διπλα σου

Meropi είπε...

Μαράκι μου γλυκό,
με χαρά είδα ότι είσαι στο Λονδίνο και μάλιστα με καλή διάθεση. Χίλιες ευχές κορίτσι μου. Η θετική μου σκέψη βρίσκεται μαζί σου. Φιλιά στη μαμά και αδελφή σου.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες που μας έδειξες. Ζήλεψα τώρα!

Περιμένουμε νέα σου!!!

Καλή σου μέρα!!!!!

Υ.Γ. Συγχαρητήρια στον φωτογράφο!

antouaneta

mar9659 είπε...

Γλυκό μου Μαράκι,αν και περάσαν τα γενέθλια σου,τόδα τώρα που είδα με χαρά τις φωτό σου,απο τον Λονδίνο...είναι υπέροχες,μα πιό πολύ ΕΣΥ,γλύκό μου κοριτσάκι..Σου εύχομαι απο καρδιάς πολύχρονηηη!!κάθε επιθυμία σου ευχή μου!!Εεις μια υπέροχη οικογένεια που σε λατρεύει,η δε μανούλα σου,μην την συνερίζεσαι,αν κάποια στιγμή άθελά της λιγοψυχάει,είναι ΜΑΝΑ και κάθε καλή μΆΝΑ πονάει εκατό φορές ,όταν βλέπει να πονάει,το βλαστάρι της,μα στέκεται πάλι βράχος....Είμαι και εγώ μάνα και την νιώθω!!σ'αγαπώ σαν δικό μου παιδί κι'ας μην σε ξέρω,μάλλον σε έμαθα...ποτέ δεν σε ξεχνώ και όταν βρεθώ σ'εκκλησάκι ανάβω κεράκι και για σένα μωρό μου!!!η σκέψη και η θετική ενέργεια όλων μας είναι κοντά σου....και σε περιμένουμε,σύντομα κοντά μας...γλυκά φιλιά και πολύ πολύ αγάπη!!!!Υ.Γ. Στέλιο παλλικάρι μου!!σε ευχαριστούμε απο καρδιάς για την ενημέρωση της πορείας της υγείας της Μαρίας μας...είσαι υπέροχο παιδί και μπράβο σου,που στέκεσαι κερί αναμμένο στο Μαράκι και σε όλη την οικογένεια σου...ξέρω τι δύναμη πρέπει να καταβάλλεις,δεν είναι καθόλου εύκολο,τα πέρασα και ξέρω,πολύ καλά...σου στέλνω την αγάπη μου ,σαν μάνα που είμαι και όλη την θετική μου ενέργε...φιλιά πολλά και το πιό δυνατό φιλί να δώσεις στο Μαράκι μας, απο μια μανούλα που την αγαπά καιπροσεύχεται για αυτήν κάθε μέρα!!!

Diatton είπε...

Η τελευταία σου ανάρτηση είναι το καλύτερο δώρο που θα μπορούσες να μας κάνεις μέσα στο καλοκαίρι! Χαρήκαμε όλοι με τις φωτογραφίες σου. Μας ταξίδεψες!

Και μια και ο λόγος για ταξίδια, σου εύχομαι να πιάσεις τη Ζωή απ' το χέρι και να κάνεις το μεγαλύτερο ταξίδι σου μαζί της! Πάντα θα σου εύχομαι ότι καλύτερο, αυτή τη φορά σου εύχομαι επί πρόσθετα και για τα γενέθλιά σου...

thomai είπε...

Καλημέρα Μαρία,

σου εύχομαι να είσαι γερή και δυνατή.
Αυτό το τέρας κάποια στιγμή θα το νικήσεις, να είσαι σίγουρη, μόνο να έχεις πίστη και να αγαπάς αυτούς που έχεις δίπλα σου, είναι το στήριγμά σου.
Έχω περάσει και εγώ από ένα παρόμοιο στάδιο, δηλαδή ο πατέρας μου και καταλαβαίνω το πως νιώθουν αυτοί που είναι δίπλα σου, επίσης ο αρραβωνιαστικός μου έχει ένα τεράστιο πρόβλημα με την υγεία του, σκλήρυνση κατά πλάκας και όμως δεν το βάλαμε ποτέ κάτω και τώρα ετοιμαζόμαστε να παντρευτούμε και περιμένουμε και το παιδάκι μας, κάνουμε συνέχεια θεραπείες, τρείς φορές την εβδομάδα ενέσεις.

Να θυμάσαι ότι η ζωή είναι ωραία και για να ζήσουμε πρέπει να είμαστε πολεμιστές.

Να πάνε όλα καλά εύχομαι και από σήμερα θα μπεις και εσύ στις προσευχές μου.

Οι φωτογραφίες πολύ καλές.

Φιλιά πολλά.

NIKOLETA είπε...

KALIMERA MARAKI MOY.XRANIA SOY POLLA GEMATA YGEIA.EYXOME H MEGALOXARH NA EINAI DIPLA SOY KAI NA SOY DINEI DINAMH NA KSEPERNAS TIS MAXES ME TO TERAS OPOS TO APOKALEIS.NA KSEREIS KORITSI MOY PVS H PISTH THA SE VOITHISEI POLH.H PANAGIA NA EINAI MAZI SOY GIATI KAI AYTH EINAI MANOYLA TOY XRISTOY MAS ALLA KAI OLONON MAS KAI TA DAKRIA THS TREXOYN KAI PARAKALWI TON GIO THS GIA EMAS.POLLA FILIA NIKOLETA MAI MANOYLA.

Αναΐς είπε...

Μαρία, μη το βάζεις κάτω!
Ο αγώνας ΔΕΝ κρίθηκε ΠΡΙΝ κριθεί!
Έχεις δυνάμεις.
Θα πάνε όλα καλύτερα ΑΝ το πιστέψεις.
Σε φυλάει ο Θεός!